»Ta razpis je podoben tistemu iz leta 2018, vendar je nadgrajen s kar nekaj novostmi. Precej bolj je transparenten, poudarek je na varnosti in predvsem na tem, da bo Dars striktno kontroliral vse postopke na cestah – vsak koncesionar bo moral za vsako intervencijo podati izjave, potrdila, s čimer bomo preprečevali, da se takšne stvari, kot so se dogajale nedavno, ne bodo več ponavljale.«
»Ta razpis je podoben tistemu iz leta 2018, vendar je nadgrajen s kar nekaj novostmi. Precej bolj je transparenten, poudarek je na varnosti in predvsem na tem, da bo Dars striktno kontroliral vse postopke na cestah – vsak koncesionar bo moral za vsako intervencijo podati izjave, potrdila, s čimer bomo preprečevali, da se takšne stvari, kot so se dogajale nedavno, ne bodo več ponavljale.«
»Upam, da se bo ponudnik bolj ali manj držal te vrednosti ter da bo dela opravil v za to predvidenem času. Obnova bo trajala predvidoma 410 dni s kratko prekinitvijo pozimi, končala pa naj bi se jeseni naslednje leto.«
»Obvozov ne bo, kar pomeni, da bodo morali tovornjaki ostati na avtocesti. Na državne ali lokalne ceste bodo lahko zapeljali samo tisti, ki imajo tovor namenjen v lokalno okolje. Pozivam naše avtoprevoznike, da to pravilo spoštujejo in da preko svojih združenj na to opozorijo tudi svoje kolege v tujini.«
»Na podlagi predloga, ki ga je pripravila delovna skupina, in priloženega pravnega mnenja odvetnice Nine Zidar Klemenčič je uprava družbe Dars dne 17. 3. 2021 sprejela sklep, da se odstopi od pogodb o sodelovanju z družbo Žonta.«