»Prvi je, da je Slovenija izrazito izvozno usmerjena, drugi pa, da smo močno industrijska država. Ti dve lastnosti sta naša močna stran v dobrih časih, žal pa se to precej spremeni v času tveganj in izzivov. In zdaj živimo v teh drugih časih.«
»Kljub dejstvu, da se storitve za dolgotrajno oskrbo še ne zagotavljajo in da se še lep čas ne bodo, država vsak mesec pobere milijone, ki jih prispevamo vsi. Do konca prihodnjega leta se bo tako nabrala milijarda evrov.«
»Podobno kot če bi mene vprašali, zakaj se vsak dan iz Koroške z avtomobilom vozim v Ljubljano, ker druge alternative ni. V Šentilju tovornjak naložiti na vlak in ga voziti po Sloveniji, je nerentabilno.«
»Za razliko od Evrope, kjer je to povprečje 15, mogoče 20 odstotkov, tako da Slovenske železnice (SŽ) seveda potrebujejo modernizacijo, povsod, kjer je en tir, potrebujemo še drugega.«
»Za področja izven mesta cena absolutno po naših ocenah ni sprejemljiva. Predvsem zato, ker preden prideš od enega uporabnika do drugega, je lahko v mestu od 20, 30 ali 40 km in tega ta cena ne prenese.«
»Kljub večkratnim pozivom, ki jih ne naslavlja le OZS, ampak tudi druga strokovna javnost, niste prisluhnili argumentom in številkam, ki jasno kažejo na potrebo po postopni in premišljeni uveljavitvi višine prispevka.«