»Pijan voznik, ki se nekako izogne policijski kontroli, pride živ in zdrav domov, potem pa se to čezmerno pitje lahko odraža tudi v družinskem nasilju, poškodbah pri delu.«
»Naše stališče je, da preden govorimo o 0,0, je dobro, da pogledamo, kako učinkovito oziroma neučinkovito sankcioniramo obstoječe kršilce.«
»Že zdaj imamo na tem področju zelo restriktivno zakonodajo. Menim, da jo moramo samo bolj restriktivno izvajati.«
»Mislim, da je na mestu razmislek, da bi zaostrili sankcije za takšne voznike. Če spravljaš v smrtno nevarnost tiste, ki gredo reševat življenja, je to ne samo nezakonito, ampak zavržno dejanje.«
»E-skiroji so v evropskih mestih vse pogostejši, a na žalost se soočamo tudi z vse več resno poškodovanimi vozniki e-skirojev.«
»Če želimo doseči družbene spremembe, da bodo te oblike mobilnosti varne in trajnostne, je ključno, da jim damo prednost pred avtomobili, vendar ne pred pešci oz. drugimi uporabniki javnih površin. In ne na račun varnosti.«
»Če želimo alkohol spraviti s cest, pa je naša naloga, da ustvarimo blagovno znamko, ki bo še močnejša, ki bo bolj kul in bo imela jasno sporočilo, da alkohol in vožnja ne gresta skupaj.«
»Utemeljena je namreč na šokantni statistiki, po kateri so lani kar 89 odstotkov prometnih nesreč zaradi alkohola povzročili moški.«
»Torej lahko po njenih besedah upravičeno govorimo o ženskah kot boljših voznicah, saj dobrega voznika ne odlikuje natančnost bočnega parkiranja, ampak odgovornost in kultura vožnje, predvsem pa odločitev, da nikoli ne sede pijan za volan.«