»Največji izziv je Clugu predstavljalo 'najti svoj smisel, svojo zgodbo znotraj Orffovega monumentalnega dela in se izogniti odvečnemu podvojevanju tega, kar na neki način 'izpovesta' že samo besedilo in glasba.'«
»Peer Gynt je kot kompleksni dramski lik iz istoimenske dramske pesnitve postavil Ibsena na mesto vodilnih dramatikov ob koncu 19. stoletja, medtem ko se je Grieg s svojim tankočutnim nordijskim glasbenim idiomom uveljavil kot eden najznačilnejših predstavnikov romantike.«
»Edward Clug kljubuje aktualni pandemiji in dokazuje, da danes ni v krizi kultura, temveč odnos države in družbe do kulture, kar moramo spremeniti.«
»Gibalne linije provokativne koreografije za osem plesalk so na več mestih 'nalomljene' z ostrimi tolkalnimi gestami in z zasuki, ki dajejo gibanju nepredvidljivo dinamiko, celotna fizična struktura nastopajočih pa tako kulminira v mogočno, skorajda kruto vizualno lepoto, ki gledalcu jemlje dih.«
»Vsi trije projekti so izjemno dinamični in omogočajo plesalcu, da res dosega virtuozne trenutke, ob tem pa tudi uživa. Torej ne samo, da je podrejen disciplini, ki jo zahteva vsak izmed koreografov, ampak se na koncu tudi sam igra s tem.«
»Ima redek talent – talent pripovedovati zgodbe skozi gledališko govorico, skozi gib in ples. Ibsenova drama je polna dogodivščin, zapletenih preobratov in različnih čustvenih stanj.«
»Je to nedvomno trenutek, ko sanje vsakega baletnega plesalca, ki nastopi na odrskih deskah moskovskega gledališča Bolšoj, postane resničnost in eden vrhuncev v življenju vsakega umetnika.«
»Kulturni centri po svetu, podobni Cankarjevemu domu, veliko razpravljajo o tem, da je seveda treba imeti dobre programe, koncerte, razstave, pogovore, a to je le delček celotne zgodbe.«