»Če na računalniku gledate film Fellinija ali Godarda, je to še vedno odličen film. To ne spremeni moči ideje. Ampak mislim, da se ideje reducirajo na velikost računalnika v smislu ideologije, in mislim, da vsi sodelujejo pri tem. Razpravljati bi morali o zmanjševanju idej, ne o možnostih medija.«
»Dogajajo se veliki premiki, ki so zelo zanimivi. In v celoti jih bomo lahko videli šele čez 10 let, vendar to ne pomeni, da o njih ne bi smeli razpravljati. To je zelo zanimiv trenutek v filmu.«
»Mislim, da sem si dopustila, da naredim ta skok v ustvarjanje igranega kratkega filma, ker to ni glasbeni video; vsega smo se lotili drugače kot pri snemanju na 35 milimetrov in vseh odločitvah, ki so bile sprejete, da bi ustvarili te like in se potopili v ta svet.«
»Predstavljajte si, da imate to domišljijo, to vizualno besedišče in ta osupljivi opus. Imeti tako raznolik razpon pripovedovanja zgodb, a vsakemu filmu nekako dati svoj značilni umetniški odtis.«
»Ker pa je Stanton preambiciozen, da bi vse življenje ostal pripravnik, kmalu prepriča osamljeno in zasanjano Molly, da skupaj pobegneta s presušene ravnine in začneta lastno točko mentalizma za petične Newyorčane.«
»Ali je cirkusantski 'poslovnež' Clem, ki odvisnike nase priklene z opijem in jih nato razstavlja kot spačke ter jih hrani z živimi kurami, res hujši od metod, po katerih bo Stanton posegel v visoki družbi?«