»Vse opozicijske parlamentarne stranke razen Levice so v primerjavi s prejšnjim mesecem pridobile, čeravno popolna primerjava podatkov marca in februarja ni možna.«
»Tako kot je na začetku covida pridobivala vladajoča koalicija, imamo prve signale iz podatkov, ki jih ta teden zbiramo, da tudi tokrat pridobivajo SDS in vladne stranke.«
»Ni zaznati težnje po piramidalni strukturi, pač pa sposobnosti voditelja, ki zna pritegniti podobno misleče ljudi k sodelovanju pri osvajanju ciljev.«
»V zadnjem merjenju se že v naboru do zdaj aktivnih obstoječih strank, s katerimi smo se soočali v zadnjem obdobju, izkazuje deset odstotkov vprašanih, ki na vsak način vztrajajo pri podpori eni izmed novonastalih strank.«
»Težava fizičnih trgovin je, da so imele prej tako velik promet, da tega upada ne morejo pokriti niti z rastjo spletne prodaje ‒ ta sicer lahko nadomesti eno fizično trgovino, ne pa treh ali štirih.«
»Če se ta generacija zbira v spletnih skupnostih Snapchat, Instagram, TikTok, Twitter, Facebook, bodo morali ponudniki in podjetja prilagoditi svojo vsebino komuniciranja in ponudbo omrežjem, ki jih ta generacija spremlja, to pomeni mobilno trženje, družbena omrežja, trženje prek SMS-sporočil, marketing vplivnežev. Ne bodo jih dobili na klasičen način. Ne pozabimo, to je generacija, ki Netflix spremlja prek svojih mobilnih telefonov.«
»To je zanimiv fenomen, ker ga ljudje ne poznajo iz politike, ampak v zadnjem času predvsem iz športa. V medijih je bil prisoten s svojimi uspehi, ugledom, mednarodno pojavnostjo. In to je tisto, kar daje in vliva ljudem upanje, da bi lahko bil prava oseba.«
»V tem primeru ne bi šlo za tekmovanje leve sredine proti Janezu Janši in SDS-a, ampak bi to pomenilo tekmo na levi sredini. Glede na vedno jasnejša pozicioniranja levosredinskih strank bi s pojavom takšne močne osebnosti posledice občutili vsi na levi sredini.«