»Liberalno v smislu, da se država ne vmešava v zadeve, ki se lahko urejajo brez nje, konservativno pa v smislu, da se velja držati najprej preverjenih stvari, ne pa eksperimentirati, kjer za to ni potrebe.«
»Če želimo iti naprej, moramo stare vzorce prekiniti. Danes smo z njimi de facto nehali. Ukvarjati se moramo s tem, kakšno Slovenijo si želimo in kakšne odgovore na ključna vprašanja bomo ponudili, ne pa s tem, kakšne zamere so se dogajale v preteklosti.«
»Gre za način, ki ga te stranke uporabljajo, zato da lahko svoja sporočila predstavijo širši javnosti. In v tem smislu gre bolj za izgradnjo nekih gibanj, nekih strank in ne gre toliko v smeri tega, da bi šlo že za samo politično kampanjo.«
»Tukaj stranke lahko sicer marsikdaj kalkulirajo, s tem da dajejo ven plakate, ki so recimo povsem vsebinsko naravnani, kar naj ne bi bila volilna kampanja. Ampak v primeru stranke Konkretno, ker je na plakatih obraz predsednika stranke Počivalška, je povsem jasno, da gre za volilno kampanjo.«
»Sem si prav rekla, da bom pogledala, a se je pravo v tem času kaj spremenilo. Ker kolikor vem, je plakate možno postavljati 30 dni pred volitvami. Zdaj imamo pa kar neki korporativni marketing ali ne vem kaj. Skratka, ja, predvolilna kampanja se je definitivno že začela.«
»Naravnost impresivne so številke o prodaji treh knjig, ki so bolj zgodovinske kot politične: Tita smo skupaj z Žepnico prodali v več kot 24.500 izvodih, Hitlerja v več kot 10.000 izvodih, Stalina pa v 5.000 izvodih.«
»Zelo dobre zabeležke o odnosih Slovenije z ZDA smo prodali v manj kot 200 izvodih, medtem ko smo Milana Kučana, prvega predsednika Boža Repeta, ki smo jo pripravljali več let, prodali v nekaj več kot 5.000 izvodih.«