»Razmere niso bile vedno optimalne, a z optimizmom zremo v nadaljevanje projekta, saj je drugi tir Divača–Koper najboljši dokaz tega, da lahko s skupnimi močmi dosežemo velike reči.«
»S prebojem šestega predora v dolžini 6714 metrov smo vse bližje dnevu, ko se bo železniška razdalja na odseku Divača–Koper iz sedanjih 44 zmanjšala na 27 kilometrov, skrajšal se bo potovalni čas, bistveno povečana pa bo prepustna zmogljivost vlakov. Kljub kompleksnosti in zahtevnosti gradnje celotnega projekta ostajamo v zadani časovnici in potrjenih finančnih okvirih, na kar sem izjemno ponosna.«
»Preboj najdaljšega železniškega predora ni samo inženirski dosežek, pač je tudi dokaz, kaj lahko dosežemo, ko združimo moči ter delamo z jasno vizijo in namenom.«
»Vrednostno morda še nismo čisto na polovici, ampak glede na to, da so betonerska dela v predorih bistveno dražja, pa še dokončuje se tretja faza same železniške opreme, ocenjujemo, da se polovici približujemo.«
»Opozarjamo, da je sprejetje državnega lokacijskega načrta za dvotirno progo bistven del tega projekta in da je prenos investitorstva z DRSI-ja na 2TDK bistvenega pomena. Ni vseeno, kdaj se to zgodi. Ne vemo, kdaj bo.«
»Čeprav bo ta dodatni tir umeščen tako rekoč ob drugem tiru, je treba izpeljati vse prostorske, okoljske in drugačne preveritve. Naš cilj je, da se začne graditi v letu 2026.«
»Prenova hotela Maestoso, zgrajenega pred 50 leti, pomeni mejnik ne le v turizmu, pač pa tudi neko platformo za to, da se ponovno zasidra v turistično dogajanje v regiji. Mislim, da je to ena prvih faz prenove, ki se bodo še nadaljevale, in ki povezuje največjo vrednoto, lipicanca in kobilarno s samim turizmom. Mislim, da smo v tem edinstveni na svetu in moramo to le znati povezati.«
»Mislim, da se za Lipico danes začenja neko novo obdobje in to nam bo vsem prineslo neko dodano vrednost. Mislim pa, da bo treba investicije nadaljevati tudi v prihodnje, še več narediti tudi na področju športne infrastrukture in tako v Lipico pripeljati nove goste in napolniti ta hotel, ki smo ga danes odprli.«
»Po sedmih milijonih vlaganj v javni sektor smo danes prišli do tega, da smo odprli prvi pomembnejši tržni del. Od vsega začetka sem verjel v to, da bo ta naš kulturno-zgodovinski spomenik tudi v bodoče živel v enem delu tudi od svojega dela in ne le od tega, kar država namenja za vzdrževanje tega spomenika. Zato je pomemben korak k temu, da bomo tukaj naredili neko fantastično turistično zgodbo. Lahko vam zatrdim, da bo Kobilarna Lipica vedno ostala v državnih rokah, zato bomo še naprej vlagali v prenovo.«