»Je pa res, da so celotne okoliščine, o katerih je govoril, vsaj v delu pripomogle k temu. Spomnimo se PPN-ja pozno jeseni, ko je izpostavljal resne težave, s katerimi se ukvarjamo na Valu 202, predvsem s kadrovsko sliko.«
»Niti v sanjah si nisem predstavljala, da bom programski načrt pripravljala s tako zelo nizkimi proračunskimi sredstvi, sploh v primerjavi s prejšnjimi vodstvi.«
»Načrt smo sprejeli s pričakovanjem, da uprava v kratkem času pripravi tudi program finančne, programske, sistemske in kadrovske reorganizacije RTV Slovenija in tako tudi sama poskuša optimizirati delovanje in v prihodnje omogočiti boljši program.«
»Zagotovo to ni program, ki ga je na eni strani obljubljala uprava ali direktorji v svojih predstavitvah, ko so kandidirali za funkcije, zagotovo to ni program, ki ga pričakuje javnost, ni program, ki bi v celoti izpolnjeval naloge, ki jih RTV Slovenija nalaga zakon.«
»Zahvalil bi se vsem svetnicam in svetnikom za sprejetje PPN-ja in finančnega načrta. Ne zato, ker nam bo zdaj lažje, ampak zato, da bomo sploh lahko nadaljevali delo v dobro naših uporabnikov, gledalk, gledalcev, poslušalk, poslušalcev, bralk, bralcev.«
»Moj cilj je institucionalno in uredniško neodvisen javni medij, ki bo na področju politike, kulture, gospodarstva, znanosti, športa, razvedrila izpolnjeval pričakovanja gledalcev vseh generacij in ki bo finančno odgovoren do plačnikov prispevka.«
»Mislim, da je lahko v čast vsem nam, da se je odločila za kandidaturo, verjamem, da bo kot tretja ženska na tem delovnem mestu še boljša direktorica, kot sta bili njeni predhodnici.«
»Raznovrstne in kakovostne vsebine našega javnega servisa morajo biti prilagojene novim in spremenjenim navadam naših gledalcev, poslušalcev in bralcev, sicer bo naše občinstvo izginilo.«
»Radio Slovenija in njegovi radijski programi dnevno dokazujejo, da se da razvijati na zelo različne, zanimive in uspešne načine. To je pravzaprav temelj tega, kar mi ustvarjamo že 95 let.«
»Zgodbe pritegnejo poslušalke in poslušalce in mi si jih želimo ustvarjati čim bolje, zanimiveje in jim s kakovostjo po vsebinski in tehnični plati dati vsebinsko in časovno relevanco.«
»To je pravzaprav orodje, s katerim si bistveno lažje pridobimo vse avdio vsebine, ki nas zanimajo, ki obstajajo pri nas, na svoj telefon, na pametni zvočnik, na katerokoli pametno napravo, lahko tudi televizijo.«
»Vzpostavitev Radioplayerja je po njegovih besedah nujen korak za slovensko radijsko krajino, saj ima radio namreč prihodnost zgolj v primeru, da bo uspešno tekmoval z drugimi avdiovizualnimi medijskimi vsebinami, in sicer z boljšo dostopnostjo in uporabniku prijaznejšo izkušnjo.«
»Kdo jih ustvarja najbolj kreativno in kako? Jih bo umetna inteligenca ustvarjala bolje? Vrhunska zvočna produkcija je lahko tudi igra, radijska igra. Kdaj avdioigra postane dokument časa in kdaj avdioprodukcija dokumentarec? Vse več ljudi ustvarja zvočne vsebine, vse več jih posluša podkaste. Kaj sploh še ostane radiu? Navdih?«
»Če gradimo boljšo, drugačno in sodobno radiotelevizijo, moramo spodbujati k čim večji transparentnosti postopkov na javnem zavodu RTVS, še posebej na položajih, ki so tako pomembni za izvajanje programskih vsebin.«
»Zdi se mi izredno pomembno, da se področje digitalnih vsebin, ki je z novelo zakona postal tretji samostojni steber znotraj RTV Slovenija, okrepi, RTV Slovenija pa bolje pozicionira na tem področju.«
»Družba potrebuje prizmo, skozi katero človek bolje zaznava in razume svet in samega sebe. Del te prizme, ki mu pri tem pomaga, so tudi kulturno-umetniški programi. Naš Program Ars vsekakor ni izjema.«