»Mnogi se ob prazničnem voščilu izogibajo besedi božič. Voščijo samo vesele praznike. Kakšne praznike? Pomembno je, da vemo, kaj praznujemo, sicer praznovanje nima smisla in je izgubljena priložnost.«
»Božič po besedah Sajeta prinaša v temo tega sveta sporočilo resničnega in pravega miru za vse ljudi, pri čemer mir ni zgolj odsotnost vojne ali hrupa, temveč je polnost božjega življenja.«
»Božič je čas za ponovno odkritje teh pomembnih resnic. Je čas luči, ki simbolizira svetlobo, ki je posijala v svet, in hkrati luč, ki je posijala Slovencem, saj prav v tem času praznujemo dan samostojnosti in enotnosti.«
»Kljub napredku medicine ostaja dejstvo, da smo ljudje podvrženi staranju, bolezni in trpljenju, neizogibno pa tudi smrti. Ob tem se je treba zavedati, da je vse to del celote človeškega življenja.«
»Vsako dejanje, s katerim namerno končamo svoje življenje ali življenje drugega, pomeni popolno nasprotje tega, k čemur bi morali kot družba stremeti, k spoštovanju in skrbi za vsako človeško življenje. Tako z etičnega kot verskega vidika je takšno dejanje nedopustno, uvajanje možnosti samomora s pomočjo pa pomeni družbeno odpoved skrbi za najbolj ranljive.«
»Pozivamo vse, ki odločajo o tem, da zaščitimo človekovo življenje, da omogočimo ljudem dostojno smrt, predvsem pa, da se družba kot celota in tudi mi kot verske skupnosti poglobimo v to vprašanje, kako bi omogočili dostojnejšo smrt v smislu paliative.«
»Namesto hitrih rešitev v obliki navajanja na misel o samomoru, spodbujamo plemenito človeško predanost skrbi drug za drugega, zlasti pa za tiste, ki trpijo.«
»Tudi trpeči bolniki ob koncu življenja potrebujejo upanje. To ni več dolgoročno upanje, to so morda svetli trenutki, da bom preživel nekaj minut brez bolečin v pogovoru s svojimi najbližjimi. Jemljemo jim ga, ko začno razmišljati o prostovoljnem zaključku življenja.«
»Kot je v tej naši današnji skupni izjavi napisano, bi zakonsko uvajanje možnosti samomora pomenilo posredno spodbudo bolnikom h končanju lastnega življenja, kar je za nas nesprejemljivo, tako iz verskega kot etičnega prepričanja.«
»Ramazan je okrepil naše duše, ki so preživele najboljši čas v letu, saj so se skozi vsa dejanja, ki smo jih verniki in vernice počeli v postnem obdobju, približale vzvišenemu Bogu.«
»Skozi post so verniki in vernice po njegovih besedah občutili pobožnost, potrpežljivost, vztrajnost, solidarnost, samoobvladovanje in disciplino pri zdravljenju duše od egoizma, ki nas obkroža v vsakdanjem življenju.«
»Navdih ramazana nam je pomagal, da lažje razumemo prehodnost tega sveta in večnost, h kateri stremimo, saj se zavedamo nenehne božje prisotnosti v naših življenjih, ki nas navdihuje, da smo dobri ljudje in koristni člani skupnosti.«
»Svobodo izražanja veroizpovedi ter verska čustva in prepričanja vseh posameznikov in posameznic ter pripadnikov verskih skupnosti je treba spoštovati, ne glede na to, ali gre za islamsko, krščansko, judovsko ali katero drugo vero.«