»Orjaški peščeni črvi so čudo računalniške animacije in spadajo v kanon najimpresivnejših filmskih pošasti – v resnici bo na nadaljevanje treba počakati že zaradi možnosti, da bomo vendarle videli Chalameta jezditi eno od teh nakaz.«
»Kostumografija Jacqueline West se ne naslanja na klasične trope futurizma – nasprotno; tako scenografija kot kostumografija imata pridih arhaičnosti in simbolizma v kombinaciji z 'biomehaniko' v slogu H. R. Gigerja.«
»Na snemanju je temperatura dosegla tudi 48 stopinj. Če postane prevroče, prekinejo delo. Ne spomnim se, pri kateri temperaturi, ampak na neki točki ne smeš več delati. Na neki način nas je prizemljilo, da smo bili v kostumih in da smo bili v stanju popolne izčrpanosti.«
»Peščeni portret je bil napisan v 20. stoletju. Slika takrat še oddaljeno prihodnost nafte, kapitalizma in izkoriščanja – pravzaprav pustošenja – naravnih virov. Danes je vse to še veliko hujše. Pred nami je zgodba o odraščanju, a tudi poziv k dejanjem, naslovljen na mlade.«