»K sodelovanju v ciklu Noches de Tablao sem jih povabila, ker sem želela, da je vsaj en dogodek v ciklu res namenjen slovenski ustvarjalnosti na področju sodobnega flamenka, sploh v tem združevalnem duhu.«
»Zanimajo me ustvarjalci, ki z njim eksperimentirajo, ki želijo poseči prek splošne predstave, kaj naj bi flamenko pomenil. Zanima me povezovanje plesa in glasbe.«
»Odločila sem se, da je čas za kolektivno združenje in da se s pomočjo, kolikor jo imamo, protestno zoperstavimo sistemu. In naredimo dogodek v lastni režiji v atriju ZRC-ja, ki je negledališki prostor.«
»Želela sem, da bi o našem delu debatirali na višji ravni. Pomembno je, da se o našem delu pogovarjamo tudi z ustvarjalci z uprizoritvenega in glasbenega področja, ki se ukvarjajo tudi z drugimi stvarmi, ne samo s flamenkom.«
»V posameznikovem telesu so vpisani gibi nekega življenja. Oblikuje jih njegova svoboda; njegova pravila, način bivanja in pripoved o stvareh, ki se mu zdijo pomembne. S plesom komunicira svojo prisotnost na tem svetu in krpa razdalje do drugih. Ples kot kolektivno dejanje je tako stičišče življenj, ki se v svojem srečanju osmišljajo in gradijo skupnost.«
»Rdečo nit projekta tke glasbeno izročilo flamenka, ki preko vplivov klasične, džez, vzhodnoevropske, španske in elektronske glasbe sestavlja serijo glasbenih motivov in stavkov ter jih povezuje v celostno glasbeno izkušnjo.«
»Sodelovanje z Electric triom snuje v iskanju glasbenosti giba in preigravanju misli, da je plesno telo lahko inštrument, ki sledi in izziva glasbenike ter se razteza in zliva z glasbenimi kompozicijami, v katerih raziskuje mite o romantični reprezentaciji ženske plesalke flamenka, identiteti in borbi nasprotij.«
»Na pragu nevidnega so zvoki in podobe v preseku časa in prostora, vznemirljive čutne in občutljive impresije v spoju dveh ustvarjalcev iz dveh različnih svetov, ki vsak s svojega oddaljenega balkona strmita proti skupni samoti.«
»Koncertni sklop Solo andar svoj odzven najde tudi v avtorski poeziji in na novo oživljenih besedilih avtorjev, ki z nekoč legendarnim delom danes tonejo v pozabo. Z nostalgijo ter nasmehom časom, ki so že minili, odpira teme svobode, ljubezni in hrepenenja po življenju.«
»Plesno telo je instrument, ki s svojimi perkusijami prevzema protagonizem, koreografija pa se tvori okrog iskanja glasbenosti giba. Sentido project je dialog plesa z glasbo in tolkalsko doživetje, kjer svoje mesto najde tudi poezija.«
»Program gradi medkulturni lok med tujimi in domačimi ustvarjalci, ki vzpostavljajo dialog med flamenkom in drugimi umetniškimi žanri ter vanj vnašajo nove umetniške perspektive.«
»upodabljajo mogočnost in krhkost slehernega posameznika ter skupnosti; njihovo delo temelji na hibridnih pristopih povezovanja odrskih disciplin in viziji pluralne umetniške skupnosti, kjer različni izrazni jeziki ne predstavljajo ovire, temveč ponujajo plodna tla za nove ustvarjalne fascinacije«
»Besedilo poleti s plesom, perkusijami in pripovednim vokalom, na novo zaživi s preslikavo na današnji čas zapuščanja vsega starega in grenkobnega, nostalgičnega, a kljub temu upanja polnega odhajanja v boljši čas in prostor.«