»Apofenija je strukturirana kot organizem oživljajočih celic, ki odpira prostor prihodnosti, kot prostor brez človeka, v katerem umetna inteligenca svojo namenskost osmišlja skozi pozabljene podobe trajanja, minevanja in bivanja.«
»Moment uprizoritveni dogodek razume kot zavezo, da se srečamo v skupnem prostoru ob istem času. Govorimo o realnih fizičnih prostorih, o živi prisotnosti. Apofenija/1 izziva to pozicijo.«
»KonS.mb si je v kontekstu razvijanja izobraževalnega ekosistema in delavničarskega vozlišča v mestu ob Dravi oziroma v kontekstu raziskovalnega laboratorija za robotiko in urbano transformacijo želel graditi mostove, iskati sodelovanja in povezovanja ter soustvarjanja novih prostorov s čim več lokalnimi deležniki in institucijami znanja, kulture, umetnosti in gospodarstva.«
»Tovrstne igre izhajajo iz želje, da bi uporabnika kar najbolj vključile v fiktivno dogajanje v virtualnem svetu in ga motivirale, da bi svoj lik skozi zastavljene misije popeljal vse do cilja.«
»Najraje bi se udrla v zemljo zelo unikaten projekt, ki je že v izhodišču 'nastal iz želje in koncepta za spletno uprizarjanje, hkrati pa predvideva aktivno udeležbo gledalcev in njihov vpliv na razplet in potek dogajanja, saj se predstava odvija v Facebook skupini'.«
»Igra, ki postaja čedalje bolj emocionalno zahtevna in intimna, odstira tesnobo, strah in negotovost kot glavno kolateralno škodo izpraznjenosti spletnih reprezentacij. Če so družbena omrežja igra, ki jo moramo igrati, da lahko obstajamo; kako torej zmagati.«
»V času, ko je vse tako zelo performativno, da se komaj še kdo ve, kako je v resnici že pro forma, se najde mlada avtorica, ki na prvo stran svojega besedila zapiše: 'DANES IGRATA: DRAMSKI PISEC in BRALEC', in naprej: 'IGRIŠČE: domači teren, strani dramskega besedila'.«
»Dosežek, ki ga ponuja besedilo, je izstopajoč. Igra, po kateri avtorica vodi bralca, po besedah komisije ni igra v pomenu odrskega poosebljanja, temveč je razumska, kombinatorna igra, nemalo podobna tisti, ki je ugajala piscem v času, ko je bil postmodernizem tako mlad, 'da je prehiteval črke svojega imena, in temu primerno vitalen; ugajala je kakemu Cortázarju, Perecu, Calvinu'.«