»Najraje bi se udrla v zemljo zelo unikaten projekt, ki je že v izhodišču 'nastal iz želje in koncepta za spletno uprizarjanje, hkrati pa predvideva aktivno udeležbo gledalcev in njihov vpliv na razplet in potek dogajanja, saj se predstava odvija v Facebook skupini'.«
»Igra, ki postaja čedalje bolj emocionalno zahtevna in intimna, odstira tesnobo, strah in negotovost kot glavno kolateralno škodo izpraznjenosti spletnih reprezentacij. Če so družbena omrežja igra, ki jo moramo igrati, da lahko obstajamo; kako torej zmagati.«
»V času, ko je vse tako zelo performativno, da se komaj še kdo ve, kako je v resnici že pro forma, se najde mlada avtorica, ki na prvo stran svojega besedila zapiše: 'DANES IGRATA: DRAMSKI PISEC in BRALEC', in naprej: 'IGRIŠČE: domači teren, strani dramskega besedila'.«
»Dosežek, ki ga ponuja besedilo, je izstopajoč. Igra, po kateri avtorica vodi bralca, po besedah komisije ni igra v pomenu odrskega poosebljanja, temveč je razumska, kombinatorna igra, nemalo podobna tisti, ki je ugajala piscem v času, ko je bil postmodernizem tako mlad, 'da je prehiteval črke svojega imena, in temu primerno vitalen; ugajala je kakemu Cortázarju, Perecu, Calvinu'.«