»Celostno ohranjanje, razumevanje in trajnostno upravljanje kulturne dediščine je možno le z usklajenim sodelovanjem med javnimi institucijami in zasebnimi deležniki.«
»Včasih pozabljamo, da je kulturna dediščina gonilo razvoja v družbi in je lahko tudi gonilo prilagajanj podnebnim spremembam.«
»Želimo si tudi razumeti, kako bo dediščina pripravila našo družbo in kako lahko skozi dediščino bolje razumemo, kako se lahko družba pripravi na podnebne spremembe.«
»Iz njegovih besed smo razbrali podporo našim prizadevanjem, predvsem pa razumevanje položaja, v katerem je trenutno Maribor in celotna vzhodna kohezijska regija, na področju neugodnih trendov dnevnih delovnih migracij.«
»Brez izračunov razdelitve raziskovalnih sredstev, na katere univerze in raziskovalne organizacije čakamo že več kot štiri mesece, izvajanje novega raziskovalnega zakona ni možno, prav tako je težko načrtovati naše raziskovalno delo.«
»Ob koncu zadnje epidemije in ob koncu poletja je bilo rečeno, da se bodo šole zapirale zadnje in odpirale prve, in mi si želimo, da bi bilo res tako.«
»Predvideni so različni scenariji, bodisi, da se poveča frekvenca samotestiranja bodisi glede na specifiko in okoliščine na posameznih fakultetah vodstvo fakultet sprejme kakšne druge ukrepe, ko bodo sami presodili, kaj je za naravo študija, za število študentov zanje najugodnejše.«
»Za vse vas, ki boste prvič vstopili v prostore fakultet naše univerze bo to začetek novega poglavja v vašem življenju, ki bo pomembno vplivalo na vašo prihodnost in nadaljnji razvoj.«
»Seveda nam je želja, glede na to, da smo imeli dve leti zapored izkušnje z zaprtjem domov, da se to ne bi več ponovilo, da bi se čim več naših stanovalcev precepilo.«
»Če bo tudi za dijake plačljivo, se postavlja vprašanje, kako bodo to zmogli dijaki iz socialno ogroženih družin, ali to pomeni, da bodo imeli omejen dostop do šolanja, ker si ne bodo mogli privoščiti teh testov.«
»Brezplačno testiranje je edini način, da je javno šolstvo v prihajajočem študijskem letu zares dostopno, zato bomo v prihodnje naredili vse, da ti ostanejo brezplačni.«
»Sistem PCT se nam zdi v redu rešitev. Odločevalci pa naj na seznam upravičencev do brezplačnega testiranja dodajo tudi dijake in študente, kajti nekateri dijaki niso še polnoletni, zato denimo potrebujejo privoljenje staršev za cepljenje.«
»Ne bomo nastavljali policistov, varnostnikov na vhodih. Vsak od nas se mora zavedati, da če želi vstopiti v predavalnico, učilnico, bolnišnico, zdravstveni dom ali na nogometno tekmo in je tam zahtevan pogoj PCT, je to treba spoštovati. Preverjanje je samo dodatek.«
»Gotovo bo do začetka šolskega leta še kar nekaj sestankov. V tem trenutku je najpomembneje to, da se vsi maksimalno pripravimo na začetek šolskega leta, da vsak pri sebi prevzame odgovornost za to, da zaščiti najprej sebe, pa tudi vse druge.«