»To literarno mojstrovino smo vzeli kot aktualno in relevantno temo razprave in upam, da smo zajeli njeno bistvo. Z ustvarjanjem drzne, asketske, električne, provokativne dinamike.«
»Nobena izgovorjena beseda ne more tako močno in globoko osvojiti vseh čutil gledalca, kot je to storilo združevanje brezhibno izdelane koreografije in bogate orkestracije glasbe, ki je plesnim umetnikom omogočila, da s popolnostjo gibov slikovito prikažejo Shakespearove like v popolnoma novem baletnem izrazu.«
»Preplet odločitev in dejanj, ki se zgodijo v štirih dneh, prinaša vrtiljak čustev, ki jih morajo plesalci uprizoriti v dobri uri in pol. Koreografija Jiříja Bubeníčka s prepoznavnim koreografskim slogom, polnim spremenljivosti in ekspresivnosti, se dotakne vsakogar od nas in ohranja balet Romeo in Julija kot eno najbolj priljubljenih in ikoničnih zgodb v svetu baleta.«
»Super je, ko so predstava in aplavz in kostumi, ko se res spremeniš v princeso ali katero koli vlogo. A to je samo zaključna točka. Kot baletna plesalka rasteš v procesu treninga.«
»Ljubitelji baleta so cenili njegov izjemen občutek za ravnovesje med pomembnim klasičnim repertoarjem, njegovimi avtorskimi kreacijami in novoklasičnim repertoarjem.«
»Ima redek talent – talent pripovedovati zgodbe skozi gledališko govorico, skozi gib in ples. Ibsenova drama je polna dogodivščin, zapletenih preobratov in različnih čustvenih stanj.«
»Je to nedvomno trenutek, ko sanje vsakega baletnega plesalca, ki nastopi na odrskih deskah moskovskega gledališča Bolšoj, postane resničnost in eden vrhuncev v življenju vsakega umetnika.«