»V nadaljevanju pa si v sindikatu želimo, da bi se celotno podjetje čim bolj osredotočilo na izpolnitev zastavljenih ciljev in doseganje dobrih rezultatov, od katerih bomo imeli korist vsi deležniki.«
»Ob zavedanju, da je ustrezna in kakovostna servisna dejavnost eden ključnih elementov blagovne znamke in zadovoljstva uporabnikov, prevzemniku postavili stroge pogoje glede izvajanja te storitve in za njihovo izpolnjevanje uvedli ustrezne varovalke.«
»Kaj bo z delavci v novem podjetju? Tudi mi smo zaposlene opozorili, da bo treba čim prej izoblikovati tudi sindikat, svet delavcev, da bodo tudi tam imeli sogovornike z delodajalcem.«
»Cilj novega lastnika – Hisenseja sta odprt socialni dialog v vseh podjetjih Gorenja in reševanje odprtih vprašanj, da se, kjer je mogoče, stvari uredijo na način, da bodo zaposleni motivirani in zadovoljni.«