»Zaradi karanten dijakov so odhajali v karantene učitelji. Tudi učitelji imajo majhne otroke, ki se zaradi karanten šolajo na daljavo, in ostajajo z njimi doma. Enostavno je nemogoče organizirati pouk, saj nimam učiteljev, ki bi jih lahko poslala v razred.«
»Za nas, ki smo bili navajeni tradicionalno izpeljali informativni dan, je to letos nekaj novega. Dejstvo je, da se predstavljamo samo prek videovsebin in portalov.«
»V bistvu vstopamo na totalno neznano polje, zelo nas skrbi, kako bo – nikoli ne veš, ali si naložil preveč vsebinskega gradiva ali bo virtualni sprehod po hiši predolg.«
»Ampak če si vi po Youtubu ogledate, kako nek stroj deluje ali pa v živo – tega se ne da primerjati, to je dejstvo, tega vzdušja v laboratoriju se tudi ne da prikazati v videu, pa če je še tako dober posnetek.«
»Razumemo, da si v dani situaciji ne moremo privoščiti polnih predavalnic, ne razumemo pa, da fakultete in akademije še naprej ostajajo v celoti zaprte za študentke in študente.«
»Dejstvo, da je visokošolski prostor del zadnjega, t. i. zelenega svežnja sproščanja, pove veliko o tem, koliko cenimo znanje, brez katerega ne more delovati noben del te družbe.«
»Verjamem, da se bomo vsi skupaj z razumevanjem in medsebojno pomočjo znali uspešno odzvati in pomagati k izboljševanju epidemiološke slike v celotni državi ter v šolskem in vrtčevskem prostoru.«
»Danes smo imeli vse pripravljeno, da ob 8.00 in 9.00 povabimo vse učence od 6. do 9. razreda na uvodne razredne ure preko videokonferenčnega okolja Zoom, a smo žal doživeli izpad sistema.«
»Po prvih poskusih dela preko spletnih učilnic namreč ugotavljamo, da imajo v nekaterih družinah še vedno podobne težave kot v prvem poskusu in da bo tudi tokrat trpelo delo na daljavo zaradi neustrezno pripravljenih pogojev za delo.«
»Treba je nekaj narediti na tem področju. Veliko preveč pozornosti se namenja ocenjevanju, več bi bilo treba namenjati poklicnemu usmerjanju in učenčevemu osebnemu razvoju.«