»Prišla sem pogledat, kako oblast zapravlja javni denar za lažni shod podpore sami sebi. Vse skupaj je žalostno, tukaj so verjetno socialni primeri in ljudje, zaposleni v javnih podjetjih, ki jih oblast izsiljuje.«
»Če otroci s svojimi učitelji in z vrstniki nimajo neposrednega stika, pri tem trpi njihov učni proces. Če pa s svojimi učitelji in vrstniki sploh ne morejo komunicirati, lahko pride do zaostankov v pridobivanju znanja, ki jih ne bo mogoče nadomestiti.«
»Ker se povečujejo neenakosti glede dostopa do izobraževanja, to pomeni, da izobraževalne okoliščine ustvarjajo največji prepad med otroki, namesto da bi ga izenačevale. Ves svet je na slabšem, če ne moremo izobraževati otrok.«
»Še pred pandemijo so najbolj marginalizirani otroci zaostajali za svojimi vrstniki. Zdaj, na začetku tretjega leta pandemije, si ne moremo privoščiti, da bi se vrnili v 'normalno' stanje.«
»Potrebujemo namreč novo 'normalnost': otroci naj se vrnejo v šole, kjer se bo ocenilo, na kateri stopnji učnega procesa so, in kjer jim bodo zagotovili intenzivno podporo, ki jo potrebujejo, da bi lahko nadomestili zamujeno. Zagotoviti pa je treba tudi, da bodo učitelji usposobljeni in da bodo imeli vse potrebne vire za poučevanje. Preveč je na kocki, da bi si lahko privoščili kar koli drugega.«
»V širšem kontekstu bi morali zelo resno vzeti predvsem opažanja, da je prvi razred že precej daleč od 'mehkega' prehoda iz vrtca v šolo, z veliko igranja, ne prezahtevnimi učnimi cilji in prijazen tudi do mlajših otrok, saj nekateri ob vstopu v 1. razred še ne dosežejo 6 let starosti.«
»To je prilagojeni model C, kar pomeni, da se bo polovica učencev od 6. do 9. razreda izobraževala v šoli, druga polovica pa doma. Naslednji teden se pa zamenjajo, učenci prvih petih razredov pa so ves čas v šoli.«
»Kot da je svet trčil v ledeno goro, tako kot nekoč Titanik. Najbogatejši rešujejo sebe in svoje najbližje, pripravljajo drage čolne. Mi pa, ki nismo bogati, mi, majhni na Zahodnem Balkanu, pa naj potonemo s Titanikom.«
»Dijaki se zavedamo resnosti situacije in zmožnosti zdravstvenih kapacitet ter pomembnosti delovanja ostalih panog, predvsem gospodarstva, a se nam zdi, da se izobraževanja trenutno ne ceni dovolj in da smo srednješolci ponovno v slabšem položaju.«