»Naš cilj je bil predstaviti svet mode potrošnikom po vsem svetu, hkrati pa prikazati našo povezavo z močnim, premišljenim in izvirnim oblikovanjem. Povezuje se s temeljnim etosom H&M-a: da morata biti kakovost in ustvarjalnost dostopni vsem.«
»Pri delu z rabljenimi (Pre-loved) kosi lahko te kolekcije spet približamo modnim navdušencem in jim omogočimo, da jih znova vzljubijo, hkrati pa ikonične modne trenutke H&M-a in najboljših svetovnih oblikovalskih talentov predstavimo novi generaciji.«
»Rdeča nit kolekcije Argentum je povezana z navdihom, ki sem ga črpala med nastajanjem prejšnjih kolekcij. Pogosto so me določene negativne situacije in čustvena stanja spodbudili k ustvarjanju in se je to na koncu razvilo v nekaj pozitivnega. V tej kolekciji sem želela ujeti koncept 'silver lining' na metaforičen in neposreden način hkrati s srebrnimi elementi, ki povezujejo celotno kolekcijo.«
»Navdih za kolekcijo izvira iz globoke povezave med čustvi in modo. Želela sem ustvariti kolekcijo, ki ne bi bila le vizualno očarljiva, ampak bi tudi resonirala z notranjim svetom žensk, ki jo nosijo.«