»Ta prispodoba nas vrne v otroštvo ali k drugi prijetni izkušnji in v povezavi z idejo, ki sem jo našel v Donizettijevem glasbenem delu, si to lahko privoščimo. Mislim, da je tudi skladatelj imel v mislih nekaj takega. To je opera za občinstvo.«
»Včasih ni bilo ženskih glasbenic, ki bi nas učile ali nam svetovale. Danes so razmere veliko boljše. V orkestrih je veliko več žensk, obenem se tudi družba vse bolj zavzema za enakopravnost spolov.«
»Šestminutni aplavz zanj, da je milanska smetana – med katero so sedeli tudi nekdanji in zdajšnji ministri ter celo kakšen bivši premier – skoraj pozabila na začetek Verdijevega Macbetha.«
»Poznavalci so poudarili še dirigentsko vodstvo milanskega domačina Riccarda Chaillyja, precej manj zadovoljstva pa so izrazili ob modernih odrskih posegih in distipični viziji režiserja Davida Livermoreja.«
»Vlogo Romea interpretira mezzosopranistka, ljubimca sta že na samem začetku v globokem čustvenem odnosu, konča pa se z enim najbolj pretresljivih zaključnih prizorov iz opernega repertoarja.«
»In seveda tudi posebno slovenska. Preprosto povedano: gre za mesto, ki ga oblega sovražnik. Mesto čuva legenda o samorogu. Vendar se sovražnik in napadalec mesta, zunanji sovražnik, v operi nikoli ne pojavi. O njem se govori, vendar ga ni, ne nastopi. Kot da ni pomemben. Kot da so si ga izmislili.«
»V isti meri smo ponosni na njena humanitarna prizadevanja, s katerimi se je lotevala zadev, kot so lakota, brezdomstvo, razvoj mladih ter izobraževanje o umetnosti in kulturi.«
»To je njegova tretja opera, za katero je sam dejal, da se je z njo in z bleščečim triumfom v milanski Scali začela njegova uspešna kariera opernega skladatelja.«
»Glede vprašanja atonalnosti in torej njenega tukajšnjega sobivanja s tonalnostjo ter pogleda na izkušnjo bivanja v sodobnem svetu, lahko rečem, da ta pogled seveda ne more biti enoznačen ali harmoničen.«
»Z metodo povezovanja izbranih čustvenih stanj z arhetipskimi ljubezenskimi motivi iz književnosti, filozofskih del in iz vsakodnevnega življenja novonastalo operno delo sledi Barthesovemu principu, a se od njega tudi oddaljuje v svet samostojne umetniške stvaritve.«