»delila s Sebastianom Breitom, ki je nedvomno eden najboljših oboistov ta čas, prvi oboist Dunajskih filharmonikov in izjemen interpret prav Mozartovega koncerta za oboo.«
»Mit, ki ga je med širšo javnostjo podkrepil tudi sloviti film Amadeus, je povzročil škodo. V resnici je bil zelo ugleden skladatelj, tudi učitelj številnim, recimo Beethovnu, Hummlu, tudi Schubertu, Mozartu in Süssmayrju.«
»Promotorji orkestrov, s katerimi sem v tem obdobju sodelovala, so me prišli pogledat na enega od koncertov, me spoznat tudi osebno in potem je sledil pogovor o konkretnih možnostih in programih.«
»Otroci in mladostniki, ki bodo letošnji soustvarjalci tega, bodo skozi glasbo, igranje v orkestru, petje v zboru in skozi dialog izražali svoje misli o družbeni pravičnosti, kako se rešujejo konflikti na vseh ravneh, svojih željah in viziji za prihodnost.«
»Alarm H2SO4, Negotovi štirje letni časi Vivaldija z rabo umetne inteligence, koncerti kot del kampanje Samo1planet, Music for the future in podobni so naše orodje, skozi katere se mlad človek nauči uporabiti svoj glas in se ga predvsem zavedati.«
»Svetovno znana in še nadvse priljubljena Mozartova opera Čarobna piščal današnjemu občinstvu ponuja več kot le pravljice, občudovanja vredno lahkotnost visokih koloratur in dunajsko razsvetljensko komedijo.«
»Režiser delo prepleta med klenim meščanskim gledališčem, idejo nove ureditve sveta in igro filozofskih misterijev, obenem pa ne izpusti njenega humornega vidika.«
»Zdi se, da Mozarta vedno znova pritegnejo nezamisljiva, prepovedana in socialno nemogoča partnerstva, prav tako nepredvidljivi in nenadzorovani čustveni vzgibi, ki v Ugrabitvi ne premagajo zgolj razkoraka med stanovi, ampak celo prepad med dvema različnima kulturama, pri tem pa ne nazadnje poudarijo enakopravnost v erotiki med moškim in žensko.«
»Delo po eni strani zaznamuje odločen Mozartov korak tako k osebnostni kakor tudi umetniški samostojnosti, saj lahko njegovo Ugrabitev iz seraja štejemo za eno izmed prvih tehtnejših glasbenodramskih 'dejanj' mladega skladatelja, ki se je zgolj nekaj mesecev pred prejetim naročilom dela osvobodil glasbene 'tlake' svojega prvega pomembnejšega delodajalca, salzburškega knezoškofa Colloreda.«
»Mozart tudi v svojih drugih glasbenogledaliških delih, kot so Figarova svatba, Cosi fan tutte in Don Giovanni, poudarja enakovrednost in v smislu pravic tudi enakopravnost žensk in celo superiornost t. i. nižjega služabniškega sloja nasproti okosteneli, abotni in vase zaverovani aristokraciji, ki pa ne premore resnične duhovne moči gospostva.«