»delila s Sebastianom Breitom, ki je nedvomno eden najboljših oboistov ta čas, prvi oboist Dunajskih filharmonikov in izjemen interpret prav Mozartovega koncerta za oboo.«
»Mit, ki ga je med širšo javnostjo podkrepil tudi sloviti film Amadeus, je povzročil škodo. V resnici je bil zelo ugleden skladatelj, tudi učitelj številnim, recimo Beethovnu, Hummlu, tudi Schubertu, Mozartu in Süssmayrju.«
»Promotorji orkestrov, s katerimi sem v tem obdobju sodelovala, so me prišli pogledat na enega od koncertov, me spoznat tudi osebno in potem je sledil pogovor o konkretnih možnostih in programih.«
»Otroci in mladostniki, ki bodo letošnji soustvarjalci tega, bodo skozi glasbo, igranje v orkestru, petje v zboru in skozi dialog izražali svoje misli o družbeni pravičnosti, kako se rešujejo konflikti na vseh ravneh, svojih željah in viziji za prihodnost.«
»Alarm H2SO4, Negotovi štirje letni časi Vivaldija z rabo umetne inteligence, koncerti kot del kampanje Samo1planet, Music for the future in podobni so naše orodje, skozi katere se mlad človek nauči uporabiti svoj glas in se ga predvsem zavedati.«
»Primerjave med menoj in njo – no, najbrž gre za pričesko, kajne? Če sem iskrena, mi ljudje že 20 let govorijo, da sem malce podobna Blanchett. Sem pa prepričana, da se njej niti ne sanja, da jaz obstajam.«
»Medijski cirkus je bil neverjeten. Vse to sem morala odriniti od sebe, morala sem se rešiti, če hočete, s tem, da sem se osredotočila na spoznavanje glasbenikov ali pa na to, kako hočem dirigirati delček določene simfonije.«
»To nima popolnoma nobene vloge pri mojem delu. Ko stojiš pred orkestrom, te zanima eno samo vprašanje: 'Funkcionira ali ne?' Od tega je odvisno dirigentovo življenje.«
»Na glasbeni ravni ima Martina Batič redko sposobnost, da glasbi vdahne življenje s svojim spontanim in dinamičnim muziciranjem.«
»Včasih ni bilo ženskih glasbenic, ki bi nas učile ali nam svetovale. Danes so razmere veliko boljše. V orkestrih je veliko več žensk, obenem se tudi družba vse bolj zavzema za enakopravnost spolov.«