»Naše ceste veljajo za varnejše na svetu, kljub temu pa želimo, da bodo še varnejše, kar bomo naredili tako, da bomo imeli zakonodajo, prilagojeno razmeram v 21. stoletju.«
»V slabših razmerah, v mraku, megli in močnih nalivih, zmanjšajte hitrost zaradi slabe vidljivosti in dejstva, da se na mokri podlagi zavorna pot podaljšuje. Čeprav se vam mudi, ne vozite prehitro. Raje sporočite, da boste prišli pozneje.«
»V slabših razmerah vožnje, v mraku, megli in močnih nalivih, zmanjšajte hitrost zaradi slabe vidljivosti in dejstva, da se na mokri podlagi zavorna pot podaljšuje. Čeprav se vam mudi, pa ne vozite prehitro. Raje sporočite, da boste prišli pozneje.«
»Za prometno varnost smo odgovorni prav vsi udeleženci v prometu. Če ste opiti, ne sedajte za volan. Naj vozi kdo, ki alkohola ni užival, ali pa uporabite javni prevoz. Skupaj poskrbimo za varnost na naših cestah.«
»Sam svoje kandidate učim, da je v takšnih ekstremnih situacijah prva izbira zavora. Ko zmanjšamo hitrost, je nato lažje izvesti tudi kakšen popravek z volanom.«
»Zato jim svetujem, naj – ko prvič naletijo na sneg – na parkirišču ali neprometni površini poskusijo ustaviti težko tovorno vozilo, zavijati itn.«
»V tujini, predvsem v Avstriji, Nemčiji in skandinavskih državah, že uvajajo obvezen tečaj varne vožnje, kot ga pri nas poznamo za voznike začetnike B-kategorije.«
»Intervencijska vožnja je za poškodovanca mrtev čas. V zastoju pred nesrečo je ujetih na tisoče ljudi. In če se ne razvrstijo pravilno, izgubljamo dragocene minute, ko hitimo na pomoč.«