»Beetlejuice Beetlejuice pomeni ne samo dolgo pričakovano vrnitev enega najbolj kultnih likov iz opusa Tima Burtona, pač pa je tudi potrditev izjemnega, vizionarskega talenta in mojstrske veščine enega največjih filmskih avtorjev svojega časa.«
»V čast nam je, da lahko izrečemo priznanje avtorju in prijatelju sarajevskega festivala, ki z univerzalnim filmskim jezikom govori o osnovnih človeških vrednotah in čustvih: strahu in upanju, domu in domovini.«
»S svojo značilno duhovitostjo, humorjem in globokim vpogledom se sprehaja po zapletenosti našega obstoja ter z neprimerljivo jasnostjo in duhovitostjo osvetljuje absurde življenja, z edinstvenim avtorskim slogom pa prikazuje duh in identiteto Palestine. Zdaj, v najtemnejših časih njegove domovine, je njegovo delo svetilnik razumevanja in nas opominja na moč pripovedovanja zgodb, ki spodbuja smiseln dialog.«
»Poklanjamo se vam ne samo kot režiserki, pač pa kot resnični vizionarki, ki je s svojim darom obogatila naša življenja. Vaš vpliv na filmsko umetnost je neizmerljiv, vaša dediščina pa bo navdihovala še cele generacije pripovedovalcev zgodb.«
»ključno osebnost novega Hollywooda, ki je v poznih 60. letih prejšnjega stoletja revolucioniral podobe, estetiko in jezik ameriške kinematografije.«
»Pozorno sem spremljal tudi njegova prepričanja k in pozornost, ki jo namenja mladim generacijam. S svojo vero v boljši svet in predanostjo prispeva k njegovemu izboljšanju. Ni veliko umetnikov, ki dosežejo takšno ravnovesje, Forest pa ga je dosegel in je zgled.«
»Schrader je ključna osebnost novega Hollywooda, ki je v poznih 60. letih prejšnjega stoletja revolucioniral podobe, estetiko in jezik ameriške kinematografije.«
»Brez pretiravanja lahko rečemo, da je eden najpomembnejših ameriških filmskih ustvarjalcev svoje generacije, režiser, na katerega sta močno vplivali evropska kinematografija in kultura, ter trmasto neodvisen scenarist, ki kljub temu zna delati po naročilu in se samozavestno premikati po hollywoodskem sistemu.«
»Schrader gre v korak s to sodobnostjo ne le z neutrudno intelektualno in sočutno radovednostjo, temveč tudi s presenetljivo sposobnostjo krmarjenja po tehnološkem razvoju filma ter njegovih produkcijskih in distribucijskih sistemih.«
»Zaradi te drznosti (ki je v zreli fazi kariere ni pripravljenih poskusiti veliko filmskih ustvarjalcev njegovega kova) Schrader ne samo da nadaljuje delo, ampak nam je v zadnjih letih podaril tudi nekaj svojih najlepših filmov.«