»Smo ena od starejših evropskih oper in izhajamo iz tradicije, ki je ne smemo pozabiti, tudi naše občinstvo je dovolj tradicionalno, da ne smemo pozabiti svojih korenin, moramo pa biti seveda zazrti naprej. Kaj bo privlačilo mlade, kaj bo nagovarjalo novo občinstvo – to vizijo prihodnosti je treba umestiti v sedanji trenutek.«
»To je eno tako priznanje – saj mogoče izpade klišejsko, ko tako rečem –, ampak ... Ko to delaš toliko let in ko vsak konec tedna hodiš okoli itd. ... In potem narediš neko drugačno stopnico v drugo smer in dobiš tak odziv ljudi, se vprašaš, ali je res in ali si to sploh zaslužimo.«
»Ne doživljam je kot formo, ki jo lahko nekam uvrstimo. Na moje pisanje so vplivali blues, džez, šanson, rock. Če bi pa moral z eno besedo opisati to, kar počnem, bi bil to blues.«
»Hotel sem te vprašati, ali še vedno ljubiš svojega moža ali pa če imaš drugega ljubimca? Vsa ta vprašanja so zelo vsiljiva, vem, ampak če imaš v srcu še kaj čustev do mene ... Mi to moraš povedati!«
»Zakaj oklevaš – sem slab ljubimec, sem grd; sem prešibek, premočen, ali veš, zakaj? Če me hočeš, me vzemi, tvoj sem. Če me nočeš, prosim, prelomi urok, ki me vklepa. Greh je v kletko zapirati divjo žival, božansko pa jo je ukrotiti. Moja ljubezen je tvoja.«
»Predvsem se počutim privilegirano, ker je Dragan Teodorović - Zeko, krasen človek in fotografski mag, svojo razstavo in monografijo poimenoval po mojih verzih. To so bili neki lepši in srečnejši časi.«
»Bolje rečeno, Zeko fotografira ljudi, ki so pomembnejši od samih izvajalcev, ki se nesebično dajejo, brez rezerve, ki z interakcijo ustvarjajo koncerte za veličastne dogodke, dvourne pravljice, v katerih se začasno pozablja surova realnost, ki nas obkroža.«
»Kar zadeva samo orkestracijo, pa sem vanjo posegel samo toliko, da sem določene instrumentalne linije oziroma parte, ki so vplivali na premogočen ali nelep orkestrski zvok, izrezal.«