»Ljudje slišijo 'barbika' in avtomatično mislijo, da vedo, za kakšen tip filma bo šlo. Potem pa slišijo, da ga bo režirala Greta Gerwig in zanj napisala tudi scenarij, pa se takoj popravijo, češ, no, mogoče pa ne vem.«
»Ni prvič, da sem jokala v skoraj vsakem prizoru, v katerem sem bila. Rada najdem grdoto v ljudeh. Rada sem surova. Všeč mi je, če dobim scenarij, v katerem postavljam izziv sami sebi, in nikoli nisem izbrala filmske vloge, ne da bi me bilo strah.«
»Zach je nekdo, ki me je poznal, poznal moj potencial in želel sodelovati z menoj. Mislim, da bi bilo nenavadno, če bi napisal stvar v slogu Nancy Meyers in rekel: 'Torej ... ne boš jokala v tem filmu.' Temu bi težko verjela.«
»Čeprav je bil ta čas v Parizu zame izredno težek, preživljala sem hud razhod in spolno me je napadel nekdo, s katerim sem delala, sem bila tako polna hvaležnosti za ta projekt, ljudi, s katerimi sem se zbližala, in to čudovito vlogo. Vrtinčasta mešanica čustev, ki se jih šele zdaj učim razumeti.«
»Želim si, da ne bi bilo to zame povezano s tako travmatičnim dogodkom, a to je prava divjina življenja. Kako ujeti kaos v lepoto. Garala sem, da sem se ozdravila in se naučila, kako se spraviti z osebo, ki me je napadla, in kako se spraviti sama s seboj.«
»Veliko ljubezni pošiljam vsem zlorabljenim tam zunaj. Proces je tako počasen in nelinearen. Želim povedati, da sem tukaj za vsakogar, ki se mora pogovoriti ali se izpovedati ali odpreti neizgovorjene prostore v sebi. Prosim, pošlji mi zasebno sporočilo, če potrebuješ varen prostor, kjer lahko deliš misli.«
»Mislim, da je treba biti optimističen glede tvorbe jezika, učenja novih besed in govora o stvareh, ki v preteklosti niso bile dobro postavljene v jezik, učenja o tem, kako zgraditi zavezništvo, posebej za lastno dobro počutje. To je res čudovito zavedanje ne samo o strukturah moči, ampak tudi to: Draga, potrebujemo počitek. Imejmo boljše ure na snemanju, bodimo prijazni drug do drugega.«
»Po besedah Nataše Keser so 'odkrivali ljudsko slovstvo skozi ljudsko pesem in petje, spoznavali ljudske navade in običaje ter 'stara' znanja, ki so zgovorna in povedna prav danes, ta trenutek, pa vseeno tonejo v pozabo. Ali pa jih morda na novo odkrivamo'.«
»Urša Kavčič pa je proces označila za igriv, 'napajal nas je z energijo, skozi gib in glasbo sem odkrivala nove ustvarjalne dimenzije. Naše delo je bilo od samega začetka zelo sproščeno in pri improvizacijah se mi je pogosto zdelo, da se do potankosti poznamo. Režiserka Maruša Kink je bila izvrstna v držanju odprtega, kreativnega in varnega prostora, proti koncu pa je vodila umirjen proces zapiranja tega prostora in vse nitke z nežnostjo spletla v celoto'.«
»Oh, moja velika ljubezen. Kako divji človek je bil. Skupaj sva bila skoraj 40 let. Še zmeraj je v mojem srcu.«
»Smešno se mi zdi, da je 'presenetljiva nominacija' za legitimno brilijantno vlogo spodbudila preiskavo. Torej si priznanje zaslužijo samo igralci in filmi, ki si lahko privoščijo kampanjo? To se mi zdi elitistično in iskreno zelo zahojeno.«