»Imela je zelo tragično življenje. Trije od njenih petih otrok so mrtvi, njen mož je mrtev. To, da poskuša geje spreobračati v heteroseksualnost, je po mojem mnenju poskus, da bi se zaščitila pred bolečino resnice.«
»Nimam dovolj besed, da bi izrazila, kako fantastična je bila naša režiserka, Nia DaCosta, v kakšno čast mi je bilo delati z njo in kako nadarjena se mi zdi. Absolutno verjamem, da je ona prihodnost.«
»Pripravljam knjigo risb, skic v rdeči okri, ki so pomembna, zahtevna dela. Morda sem bila razvajena, a še vedno delam, še vedno se mi zdi, da imam veliko povedati, in upam, da bom imela še čas, da dosežem vse, kar sem si želela.«
»Če se ozremo na produkcijo preteklih dveh sezon, predvsem sezone 2020/21, ki so jo vladni protikoronski ukrepi skoraj povsem onemogočili, lahko zlahka ugotovimo, da brez tehničnega znanja, pridobljenega v zelo kratkem času, marsikdaj tako rekoč sproti, vsebine, ki jih je Drama ustvarjala, ne bi mogle do osamljenih, v domove zaprtih gledalcev. Pa tudi predstave, odigrane v živo, nikakor ne bi mogle blesteti v vsej svoji polnosti in izjemnosti, če ne bi za umetniškim delom predstave stal tako stabilen tehnični steber. In kar je najbolj navdihujoče: videti je, da tehničnemu sektorju zahtevne odrske inscenacije predstavljajo le izzive, skozi katere se mojstrijo in s tem obetajo še boljši gledališki jutri.«
»Žalujem za izgubo Freda Warda, ki je bil tako prijazen do mene, ko sva skupaj delala na filmu Remo Williams. Dostojen in skromen ter popolnoma profesionalen, je razorožil z nasmehom, ki je bil hkrati topel in nagajiv.«