»Med največje dosežke sodelovanja z nevladnimi organizacijami v programu gledališča in plesa pa spada Magdalena Reiter s projektom Ponaredki, odtisi in drugi vdori.«
»Telo, zlasti žensko, ki je postavljeno v prostoru, nikoli ni carte blanche, ampak je konstrukt, zaznamovan z vizualnimi podobami in vzorci, ki so oblikovali našo zahodno kulturo. Zanimalo me je vprašanje, kako jih prebaviti, sprejeti in hkrati najti lastno svobodo – zasebno in umetniško, znotraj prenasičenosti teh vizualnih vplivov.«
»Kamera – četudi je vseskozi prisotna v naši družbi – zgolj ogledalo in opazovalec, ki ustvarja paralelno fikcijo. Spremlja in prevaja, gibanje akterjev pa razkriva plast nenehnega nastajanja, upanja na združitev in hkrati razpada.«
»Na eni strani so titani grške mitologije, ti antični kolosi, ki so domovali na Olimpu, preden jih je od tam pregnal Zeus s svojimi nebeškimi sorojenci. Na drugi strani pa herojski in tragični figuri nerazdružljvih dvojčkov Kastorja in Poluksa, ki – tako kot vsi liki, v katere se avtorica poglobi – utelešata nekakšno dvoumnost.«
»Po nepozabnem večeru 28. januarja letos v SNG-ju Maribor, kjer smo prav s predstavo Romeo in Julija proslavili zgodovinski trenutek s plesalci in mariborskim občinstvom, sva z Antonom Bogovom odpotovala v Cluj. Tukaj so izjemno nadarjeni plesalci, srčni, dinamični in zelo odprti za nov dramski balet, s katerim, kot sami pravijo, odpirajo povsem novo poglavje.«
»Vendar te transformacije niso nikoli enosmerne, stabilne, zavezujoče, samozadostne – prav nasprotno, lomijo se, se izničujejo, v razpiranju teh razpok, v teh prekinitvah, pa telo začne pripovedovati svojo zgodbo.«
»Gledališče ima veliko možnosti, da prispeva k integraciji, opolnomočenju in destigmatizaciji ranljivih skupin. Uprizoritvene prakse pomembno prispevajo tako k razvoju gledališča z ranljivimi in za ranljive kot tudi v procesu socialnega vključevanja ranljivih skupin.«
»Z Žrtvovanjem se je koreografinja Dada Masilo lotila raziskovanja minimalizma in prvinskosti plesa južnoafriškega ljudstva Tsvana skozi prizmo Pomladnega obredja Igorja Stravinskega.«
»Potem ko je pogledal balet Smrt v Benetkah v zasedbi HNK Baleta, ko je ta gostoval v Brnu in nato še v Budimpešti, Lizboni ter trenutno odhaja v Sankt Peterburg, je bila odločitev o sodelovanju takojšnja.«
»Zato je Magdalena Reiter svojo novo predstavo simbolično poimenovala Conversation pieces – ne določujoč smeri in silnic pogovora – bodisi med koreografom in plesalko ali med plesalko in občinstvom.«
»Primarno se osredotoča na (ženska) telesa in njihove lastne monologe, njihovo izčrpanost in omejitve, s katerimi se srečujejo – pozicioniranje enega nasproti drugemu, definiranje enega izoliranega telesa znotraj telesa skupine ter znotraj samega prostora in časa.«