»To je tista stvar, ki je osnova, da lahko potnike še v večjem številu privabimo na javni potniški promet, posledično tudi na železnice.«
»Glede na to, da se večina naložb začne v kratkem, verjetno se že prihodnje leto začne graditi tudi novo glavno postajališče v Ljubljani, je to zagotovilo, da bo javni potniški promet v Sloveniji naredil še večjo stopnico in bo dohitel tudi tiste države, s katerimi se hočemo primerjati, kot so Avstrija, Švica in Nemčija.«
»Glede na to, da se večina investicij začne v kratkem, verjetno se že prihodnje leto začne graditi tudi novo glavno postajališče v Ljubljani, je to zagotovilo, da bo javni potniški promet v Sloveniji naredil še večjo stopnico in bo dohitel tudi tiste države, s katerimi se hočemo primerjati, kot so Avstrija, Švica in Nemčija.«
»Gre za najsodobnejše vlake za regionalne proge, kot jih poznamo v tem delu Evrope, ki dosegajo hitrosti do 140 kilometrov na uro. Vlaki ponujajo vse potrebno udobje, so prilagojeni za invalide in imajo dovolj prostora za kolesa.«
»Seveda izpad bo, res pa je, da smo v istem čolnu. Treba se bo prilagoditi na novo situacijo. Naredili bomo vse, da bomo do konca leta ostali pozitivni, drugo leto pa verjetno spet v boljše čase.«
»Tisti, ki se s tem ukvarjajo, so se za to odločili. So bile, je pa res, da je bila stvar po poročilih – ki sem jih prav zaradi tega, kar se danes tukaj pogovarjamo, zahteval od tistih, ki so o tem odločali oziroma pri tem projektu sodelovali – uspešna.«
»Trst se razvija, tako kot se Koper. V vsakem primeru je iz Trsta za Madžarsko po železnici ceneje čez Slovenijo kot čez Italijo in Avstrijo, saj je tudi dvakrat manjša razdalja.«
»Glede na to, da je bila v zadnjih dneh proga trikrat kar globoko prekopana, jo bomo odprli, ko bo res 100-odstotno vse zagotovljeno glede varnosti.«