»Gre za dela, ki so presegla realizem in prešla v nadrealizem ter tako postala, po besedah razstavljavcev, večno skrivnostna in magična.«
»Oder tako po Clugovih besedah postane na neki način voajersko 'kukalo', skozi katero se razgrne medsebojna privlačnost protagonistov, njihovo deljenje intime ter posledično načeto ali izginjajoče poželenje po drugem.«
»Gre za trik, uperjen zoper vlado, ceno zanj pa bodo po njenih besedah plačali tisoči bolnikov, ki so jim odpovedali preglede in posege, ter stotine tisoče otrok, ki bo izpustili še en dan pouka.«
»Če včasih nismo videli cvetočih travnikov, jih danes vidimo. Hkrati pa si znamo zastavljati tudi pereča vprašanja, ki so povezana s tem, kaj in do kod varovati ter kaj in do kod razvijati. Gre za večno iskanje ravnotežja, brez katerega v tem okolju ne moremo živeti.«
»Gre za sredstva, ki bi lahko bila in bi morala biti namenjena podpori kulturnih projektov, povezanih z rusko kulturno identiteto, tradicionalnimi duhovnimi in moralnimi vrednotami ter podpori kolektivov in kulturnih osebnosti, ki so postali tarče pritiska sankcij.«
»Poročilo po komisarkinih besedah prihaja v ključnem trenutku, saj ponovno odpiramo kulturne in ustvarjalne sektorje ter opravljamo premislek, kako bi po koncu pandemije covida-19 postali bolj vključujoči in trajnostni. Priporočila nam bodo pomagala odpraviti ovire in zagotovila, da bodo lahko umetniki in ustvarjalni delavci izkoriščali enake priložnosti po vsej Uniji.«
»Gre za odlično šolo, kjer si vsi prizadevajo za kakovosten pouk, da bo znanje učencev poglobljeno, trajno in uporabno. Spodbujajo razvoj vrednot, kot so spoštovanje, sodelovanje, samostojnost, odgovornost, znanje in kritično mišljenje ter ustvarjalnost. Med učenci, delavci šole in starši vladajo enakovredni in spoštljivi odnosi. Kot pravijo, ni nujno, da je vsak njihov učenec odličnjak, vsi skupaj pa se trudijo, da bo vsak postal odličen človek.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju