»Medtem ko pada dež, pes s svojim zanesljivim čutom za voh samozavestno in z veliko mero radovednosti raziskuje meje svojega teritorija, pri tem pa odkriva in zaznava, kdo ali kaj je 'tam onkraj'. Toda pes nenadoma ne najde več svoje poti nazaj, saj je dež spral vonj vseh sledi.«
»Oder tako po Clugovih besedah postane na neki način voajersko 'kukalo', skozi katero se razgrne medsebojna privlačnost protagonistov, njihovo deljenje intime ter posledično načeto ali izginjajoče poželenje po drugem.«
»Izkoriščanje delovne sile, krčenje deževnega gozda in onesnaževanje okolja so le nekatere izmed mnogih posledic proizvodnje palmovega olja in resni pokazatelji, da je treba to proizvodnjo čim prej ustaviti, saj ima lahko dolgoročno za naš planet in svetovno prebivalstvo katastrofalne posledice.«
»Vsak dan smo prek medijev seznanjeni z različnimi okoljevarstvenimi temami, vendar se še vedno ne zavedamo, da se veliko ljudi s posledicami človekovega vpliva na okolje srečuje vsak dan. Ker so okoljevarstvene težave večslojne in kompleksne, sta avtorja želela okoljske probleme predstaviti iz različnih zornih kotov.«
»Potem ko je že v Tolažbi nočnega neba pisatelj predstavil Sabahovo teorijo pajkove mreže (teorijo o sejanju strahu kot načinu doseganja političnih ciljev), v Vonju po strahu Hajam, ostarel in osamljen, vodi notranji dialog z mladostnim prijateljem, ki mu je uspelo svet, v konkretnem primeru perzijsko cesarstvo, preoblikovati po zamišljenem kopitu – tako, da ga prežema vseobvladujoči strah in da se človek v njem počuti kot v pajčevino ujeta, pred pajkovim pogledom otrpla muha.«