»S tem uspehom tudi SFC pomembno uresničuje svoj cilj večje mednarodne prepoznavnosti slovenske filmske ustvarjalnosti.«
»Velikokrat se sprašujemo, ali smo samozadostni na področju mleka, mesa in zelenjave? Ampak ali smo samozadostni na področju avdiovizualnih vsebin?«
»Če bi mi lahko sofinancirali slovenske filme s po dvema milijonoma evrov, bi zagotovo imeli vsako leto film v Cannesu ali pa v Berlinu.«
»Filmsko in AV-področje v Evropi je podvrženo shemam državnih pomoči. Slovenski filmski center ne more, kot tudi ne nobena druga institucija, z javnimi sredstvi financirati AV-projektov brez priglašene sheme državnih pomoči.«
»Letošnji program potrjuje, da se je stanje na področju domačega filma stabiliziralo, da je produkcija kontinuirana.«
»Da bomo prebili meje s celovečerno formo, bomo morali pogumno zagotoviti konkretno povečano količino sredstev. V Sloveniji so talenti, znanje, v tem trenutku generacija predvsem mladih avtorjev, ki sodijo v sam evropski vrh.«
»Imamo evropskega oskarja 2022. Imamo izjemno talentirano režiserko Urško Djukić in imamo kinematografijo, ki sodi v sam vrh evropskega filma. Želim si, da bi v Sloveniji lahko podpirali nadarjene filmske ustvarjalke in ustvarjalce ter omogočali boljše pogoje za ustvarjanje filmov v Sloveniji.«
»Slovenski filmi ne nastajajo zgolj z javnimi sredstvi in da producenti sredstva za filme v slovenskem jeziku vedno uspešneje nabirajo tudi v tujini.«
»Uvrstitev kratkega filma Babičino seksualno življenje med kandidate za 'evropskega filmskega oskarja' je izjemen uspeh tako za ustvarjalce kot za celoten slovenski filmski prostor. Dobili smo jasno potrditev, da slovenski film sodi v sam vrh evropske kinematografije.«
»Kitajska je izjemno veliko in hitro razvijajoče se filmsko tržišče. Iz naše filmske zgodovine poznamo dober primer slovenskega filma, ki je navdušil kitajsko občinstvo. Takrat je to bil film Kekec, danes je Orkester. Čestitke Matevžu Luzarju, ki je s svojo režijo uspel prepričati tako zahteven kulturni prostor kot je Kitajska.«
»Veseli me, da smo igralcem lahko ponudili poseben prostor za raziskovanje in mreženje. Slovenija največ koproducira prav z državami iz regije, zato se zdi spodbujanje mreženja in večanja prepoznavnosti regijskih igralcev še toliko pomembnejše. Zelo dragoceno je, da so pomen projekta prepoznali tudi moji kolegi iz drugih filmskih centrov, kar strokovnemu dogodku na festivalu v Kranju daje še posebej veliko težo in mu obeta dolgo in zanesljivo prihodnost.«
»Želimo v okviru festivala ustvariti platformo, ki bo našim igralcem dala možnost, da se spoznajo s tujimi igralskimi agenti in večjimi režiserskimi imeni.«
»Gre za imena, ki morda splošni javnosti niso znana, so pa zelo velika v stroki in upam, da bodo naši igralci tako prišli do večje uveljavitve in prepoznavnosti, da se jim bo odprl širši prostor za ustvarjanje in pot do večjih projektov.«
»Upamo predvsem, da bo zakon sprejet čim prej in nam bo omogočil izpeljavo postopkov še v tem letu, da bomo nakazila, na katera filmarji čakajo vse leto, lahko izvedli še v tekočem letu.«