»S tem glasovanjem v EU-ju vstopamo v novo obdobje, saj je eno izmed prvih, ki se odločno upre agresivni ideologiji, ki skuša že nekaj let omejiti pravice žensk v Evropi.«
»Poročilo po komisarkinih besedah prihaja v ključnem trenutku, saj ponovno odpiramo kulturne in ustvarjalne sektorje ter opravljamo premislek, kako bi po koncu pandemije covida-19 postali bolj vključujoči in trajnostni. Priporočila nam bodo pomagala odpraviti ovire in zagotovila, da bodo lahko umetniki in ustvarjalni delavci izkoriščali enake priložnosti po vsej Uniji.«
»Treba je priznati, da te razlike obstajajo, zato jih je treba odpravljati s posebnimi politikami in ukrepi. Da bi povečali ozaveščenost na politični in upravni ravni ter v različnih sektorjih, je treba zagotoviti izčrpne podatke in izmenjavo dobrih praks.«
»Na Picassovo življenje ne moremo več gledati na enak način kot pred 20, 40 ali 50 leti. Vedno lahko nanj pogledamo z nove, kritične perspektive, ne bomo pa njegovega dela odstranili iz zgodovine umetnosti.«
»Ženske je 'podvrgel svoji živalski seksualnosti, si jih podredil, jih použil in jih zmečkal na svojem platnu', nato pa se jih znebil.«
»Se pravi, so med 1500 in 1000 evri neto, hkrati pa pričakujejo pokojnino okoli 1000 evrov. Prihaja do neskladja, ko na povprečno plačo pričakujejo nadpovprečno pokojnino.«
»Stereotipa, da tehnologija ni za ženske in da se ljudje na splošno delimo na naravoslovce in družboslovce, sta samo dva vidika širšega in kompleksnejšega vprašanja.«
»Zanima nas, kako lahko knjižnica s ponudbo izobraževanj, delavnic in drugih dogodkov poveže skupnost k spodbujanju žensk za udejstvovanje v znanstveno-tehnoloških okoljih.«
»Sama bom slovensko žensko poezijo v Italiji raziskovala v povezavi s splošnoslovenskim literarnim videnjem, z gledišča slovenskega dela Trsta in perspektive tržaške heterogenosti.«
»Gre za manj razširjen način proučevanja tržaškosti, ki upošteva prisotnost različnih referentov, se razširi onkraj slovenskega narodnega zatočišča in si zamisli stanje ženske ustvarjalnosti v pomnožitvi nacionalnih razlik.«
»Pesnice s svojega ženskega obrobja lažje ubesedujejo postopek transgresije, s katerim prestopajo prostorske meje, presegajo ustaljene položaje ženske zavesti, prenavljajo žensko in splošno literarno paradigmo, prelamljajo z ustaljenimi družbenimi okviri in zmorejo priklicati iz domišljije utopične vizije prihodnosti.«