»V besedilo sem vpeljal zelo močen, vedno znova ponavljajoč se motiv harmonike ne kot zgolj inštrumenta, ampak kot načina preživetja z glasbo, kamor se človek zateče v najhujših trenutkih, v katerih gre za življenje in smrt.«
»Zgodba mojega deda je nekako ostala v družini kot neizgovorjena resnica ali na pol izgovorjena skrivnost. Besedilo sem med drugim napisal z mislijo na to, da bo nekoč uprizorjeno prav s (Juretom) Torijem in njegovo glasbo.«
»Lorencijev princip ne uprizarja, ne dela teatra iz nečesa, ampak lupi grenko-sladko goloto reči in poskuša ustvarjati prostor za tisto, kar je že tam – v besedilu, kompozicijah, filmu. Z minimalnimi učinki dosega maksimalno, kar je nekako zelo blizu poetiki besedila in avtorski glasbi Jureta Torija.«
»Ob 200. obletnici Prirodoslovnega muzeja sem kolege v tej instituciji prosila za sodelovanje, da bi kolegialno podprli dolgoletna prizadevanja tega muzeja za boljše pogoje dela, opozorili na pomen muzealstva na področju naravoslovja, predvsem pa očarali obiskovalce Cankarjevega doma in jim naravne danosti Slovenije prikazali kot osupljivo bogastvo, s katerim je treba umno ravnati.«
»Navdušujoče so njegove priredbe velikih instrumentalnih mojstrovin, med drugim Ravelovega Valčka in Debussyjevega Morja, ki v orgelski podobi ustvarjajo ozračje in zvočne barve orkestrskih razsežnosti.«
»Res sem navdušen, da bom nastopal na Ljubljana Festivalu, kjer bom lahko predstavil svoj operni repertoar, pa tudi tisti del sebe, ki je povezan s popularno glasbo, ob kateri sem odrasel.«