»Posledično ji to prinaša ogromno priložnosti za sodelovanje, pospešen razvoj, vplivanje, izboljšanje storitev ... Hkrati pa tudi odgovornosti, saj psihološke ugotovitve uporablja široka množica praktikov z različnih področij.«
»Nekako po malem je orkester spremenil svet klasične glasbe (...) Za nasvet so ga začeli prositi simfonični in operni orkestri. Sestavi, zavezani poustvaritvi na historičnih glasbilih, so začeli spreminjati svoje dirigente in repertoar. Po vsej Evropi in Ameriki so se pojavili novi ansambli starih glasbil.«
»mu v dramatiki res ni para ... Je klasik, ki ga lahko relevantno odrsko uprizarjamo in prirejamo v neskončnost. V liriki in prozi ima seveda konkurenco, čeprav je Hiša Marije Pomočnice denimo odličen evropski kratki roman«
»Velikanska luknja, iz katere je raslo nekaj novega. Marsikdo ima v spominu tudi arhitekta, profesorja Ravnikarja, za katerega je bila novogradnja zagotovo velik zalogaj. Njegovi učenci in učenke še dandanes o njem govorijo z iskrenim občudovanjem in spoštovanjem do njegove avtoritete. O presežnosti njegove arhitekturne vizije pa priča dejstvo, da je ustvaril prepoznaven osebni slog, ki ga modne muhe niso zasenčile ...«
»ob začetku gradnje seveda prerekala o tem, ali res potrebujemo tako veliko hišo. Nekateri so se ustrašili, da bo gigant nekakšno mesto duhov, drugi, da bo pohrustal zanimanje za druga gledališča, koncertne dvorane in kinematografe. Danes bi bili veseli, če bi namesto ene imeli vsaj dve Gallusovi dvorani. Prav zanimivo pa je, da so se vsi skupaj strinjali le o eni sami stvari, in sicer da bo novogradnji ime Cankarjev dom.«
»Kot glasbenica 'suvereno premika meje, pri čemer se rada giblje med telesnostjo in introspekcijo, med intuicijo in visoko izvedbeno natančnostjo. Svoj značilni postdodekafonski modernizem pa silno rada združi s pretenzijami free jazza, improvizacije in elektroakustike'.«
»Kinematografi po Evropi si v času okrevanja po covidu-19 prizadevajo, da bi se gledalci vrnili v kinodvorane, z videom na zahtevo pa so filmi postali široko dostopni tudi za gledalce zunaj prestolnice.«
»Si potovanje basista in skladatelja lahko predstavljate kot odisejado z vikinško ladjo klasične gradnje 'knarr', ki se je odlikovala po sposobnosti dolge plovbe, veliki hitrosti in izjemni vzdržljivosti v neurju.«
»Sredi pomladne livade, spodaj v rovu se mali krtek rodi. Kmalu se nauči nabirati hrano in izogniti plenilcem, da lahko preživi. Odrasel pa najraje z lepo samičko čas preživi. Medtem pa se pod morsko gladino, v visoki travi morski konjiček skriva in barvo spreminja. Nosi ga morski tok naokrog in k sreči se izogne ribiški mreži. Kaj kmalu mimo njega priplava samička, ki se mu prijazno nasmehne.«
»Danes je dan za pravi nogometni derbi med NK Mucki in Mačkoni. Če v golu stoji obilni Čombe, je zmaga praktično zagotovljena. No, načrte Muckom tokrat prekriža prebrisani Falot, novi kapetan nasprotnega moštva. Pa bodo njegove ukane dovolj za zmago?«
»Mlada pevka z vrhunskim glasom in petjem, obdanim v neskončno zvočnost ob edinstveni elektronski reinkarnaciji fada in podčrtavanju njegove univerzalne razsežnosti izpod prstov glasbenega čarovnika iz Barcelone, ki je poznan tako ljubiteljem flamenka, delal je s Silvio Perez Cruz in Rosalio, kot tudi fender rhodes avantgardnega rocka.«
»Slišati je, kot bi izrasla iz zgodovine, se spojila z njo ob glasovih velikih div, ki odzvanjajo v stranskih uličicah njenega notranjega sveta. Njun prvenec je ob izjemnih kritikah izšel za založbo Glitterbeat. Čarobna glasba za vse čase.«
»V pesmih, kot so Barco Negro, Foi Deus, Ave Maria Fadista, Medo ali Gaivota, od katerih je vsaka spomenik v zgodovini fada, se Lina izkaže kot popolna, resnična in nadarjena umetnica, katere glas nas straši. Njeni nastopi so predvsem človeški, ganljivi, besede si iztrga iz srca, namesto da bi jih oblikovala s tehniko, ki jo pozna. Njen nastop pa s priredbami, ki jih je pripravil Raül Refree, osvetljuje fado v novi luči. Brez kakršnih koli trikov ali filtrov, temveč z umetnostjo, ki daje fadu edinstven elektronski pristop, ki poudarja njegovo univerzalno stanje.«