»Že skoraj cela večnost je minila, odkar sta se skupaj predstavila na koncertu dveh klavirjev v Mali galeriji CD, tokrat pa poleg skupnega igranja ponujata tudi solistični program.«
»In kaj vse sta napravila med tem? Celo goro sijajnih projektov, za katere sta osvojila prestižna priznanja, nastopala doma in v tujini ter še izdajala albume, ki bi jih lahko vsakodnevno poslušali.«
»Nahajamo se okoli leta 1750, v predrevolucionarni dobi in ostra reakcija razsvetljenskega filozofa nad zastarelo teorijo optimizma je več kot pričakovana. Če je vse, kar obstaja, v najlepšem redu, kako torej upravičiti uničujoč potres leta 1755 v Lizboni, ki je ubil več kot deset tisoč prebivalcev, ali strahote krščanske inkvizicije.«
»Dandanes pomeni eno pomembnejših vrednot Evropske unije prav multikulturnost, ki je bila s širokim javnim povabilom k izdelavi tapiserij v takratni domovini položena Cankarjevemu domu v zibelko, še preden je začel delovati.«
»Kulturni centri po svetu, podobni Cankarjevemu domu, veliko razpravljajo o tem, da je seveda treba imeti dobre programe, koncerte, razstave, pogovore, a to je le delček celotne zgodbe.«
»Če je glasba eno redkih preostalih zavetij prastare 'magije', ki ne polaga računov zgolj razumljenemu, potem Abraxas ni hipna 'abrakadabra', ki prelisiči čute le za nekaj sladkih zvočnih trenutkov, ampak se skozi umetniško širino ustvarjalca, bobnarja, čelista, instrumentalista in skladatelja udejanja kot spontano-premišljena alkimija dveh svetov, ki preko prostranih, a jasno definiranih zvočnih pokrajin dveh inštrumentov zapeljuje z zlatim rezom uravnoteženosti in kaosa, temperamenta in umerjenosti, eksplozivnosti in miline, svetlobe in teme.«
»Prizadevam si ustvariti most med sodobno in tradicionalno kubansko glasbo. Spajam ju v želji opozoriti, da se kubanska glasba ni zaustavila v času, da se je njen razvoj v dolgem obdobju, ko je izginila s svetovnega trga, nadaljeval.«
»Imamo vplive afriške glasbe ter evropske, še posebej francoske in španske glasbe. Mešanica glasbe, ki je nastala, nima poudarka na prvi dobi, kar je običajen poudarek zahodnejše glasbe, temveč na četrti dobi. Zato je kubanska glasba tako plesna.«