»Ključno za ustvarjalni proces baleta je bilo predvsem spoznanje, da Faustov sindrom najbrž še nikoli doslej ni bil tako prisoten kot prav v naši sodobni družbi, ki se je pripravljena odpovedati lastni identiteti oziroma lastni duši v zameno za večno mladost, navidezno lepoto ali za katero koli drugo človeško nečimrnost.«
»Svojevrstno interpretacijo in edinstveno vizijo tega dela prinaša Edward Clug v svoji plesni manifestaciji, ki ne spaja le glasbenega misticizma Milka Lazarja z nenavadno atletsko energijo in z lastno poetiko giba, ampak s kombinacijo vseh treh elementov zgradi spektakel, ki zna tudi z ironijo in s parodijo razkriti preštevilne disonance in paradokse človeškega bivanja.«
»Čeprav ponekod neenakomerno, Šerbedžijeva Ne okreči se, sine uspešno korespondira s tem časom primanjkljaja koncertnih in kulturnih vsebin, ki niso povezane s televizijo in internetom, ko so naši spomini, tako ali drugače, zgolj duhovna hrana in pomemben vir čustvenega življenja.«
»Se je načrtovanje v treh desetletjih obstoja cikla seveda spreminjalo in prilagajalo tako zunanjim, mednarodnim dejavnikom, kot tudi dejavnikom znotraj hiše in dejavnikom v okviru slovenskega kulturnega prostora.«
»To je nagovoriti občinstvo z vrhunskim programom uveljavljenih orkestrov s priznanimi dirigenti in solisti v dramaturško smiselno zaokroženem ciklu, ki omogoča domači publiki in domačim poustvarjalcem možnost seznanjanja z najbolj kakovostnimi mednarodnimi izvajalci skozi celotno sezono.«
»S programom za jubilejno, 30. sezono Zlatega abonmaja se vračamo k tradiciji klasičnega simfoničnega repertoarja v izvedbi izjemnih gostujočih umetniških sestavov ter dirigentov in solistov.«
»Najpogosteje je hodila v okolico Celja, potem njene najljubše poti so jo vodile v Laško in potem po celotnem Posavju. Razstava tudi kaže, da je bila Alma zelo rada v gosteh pri graščakih, ki pa so bili v tistem času že precej obubožani.«
»Kritično mišljenje, komunikacija, sodelovanje in ustvarjalnost se v ŠILI povežejo na zabaven način tako za ustvarjalce kot za gledalce.«
»Pred letom dni je bil tukaj prazen prostor, brez napeljav, gretja in vsega, kar je potrebno za ton, video, luč, tako da pravzaprav ne moremo govoriti o prenovi, ampak kar o novogradnji«