»Ozelenitev dvorišč prispeva k zmanjšanju učinka urbanega toplotnega otoka, ohranjanju biotske raznovrstnosti v mestnem okolju, zmanjševanju hrupa ter pomembno prispeva k zmanjšanju onesnaženosti zraka, ki ga dihamo v mestih.«
»Nimamo veliko časa, da najdemo novega zdravnika, zato je treba pohiteti s postopki. V nobenem primeru pa si ne želimo zapletov, kakršnim smo priča v Malečniku.«
»Ugotovili smo, da so storilci v posameznih primerih povzročili požar z aktivacijo pirotehničnega sredstva in ob tem uporabili t. i. purpeno (poliuretansko peno), zaradi katere se je moč osnovnega pirotehničnega sredstva še povečala.«
»Je res težko razumeti, da obstaja konflikt interesa med vami in novinarji, ki morajo poročati o vas? Si res ne želite, da bi obveljali za poštenega župana, o katerem morajo Večerovci poročati kritično? Imate kaj za bregom?«
»Biti v najemnih prostorih tistega, o katerem poročaš, ker si to dolžan svojim naročnikom in bralcem ter ne nazadnje vsem volivcem, je pritisk – na novinarje, na njihovo avtonomijo, na novinarstvo.«
»Neodvisno novinarstvo je temelj vsake demokratične družbe. Odločitev o selitvi uredništva Večera v stavbo, katere lastnik je župan, s tem pa uredništvo dati pod okrilje županovega lastništva, je – milo rečeno – sprevržena.«
»Dogodek, ki se je primeril na območju Maribora in v katerem so bili udeleženi dijaki, najostreje obsojamo, pri tem pa poudarjamo, da bodo naši vzgojno-izobraževalni zavodi v okviru sistemskih pravil, ki jih že imamo, izvedli ustrezne ukrepe.«
»Lokomotiva s strani lastnika ni bila redno vzdrževana in je v zelo slabem stanju, posledično pa kazi podobo vedute železniške postaje, na kar so nas večkrat opozarjali tudi občani.«
»Selitev v prostore Galerije Gosposka je nedopustna prvič zato, ker je zgradba, v kateri deluje uredništvo Večera, neločljivo povezana z mariborsko in slovensko medijsko krajino.«
»Nepopustljivost, jeza, pohlep, pijančevanje in vse to so v primerjavi zgolj puhlice: prav skozi ošabnost je hudič postal hudič: ponos vodi vse druge v vice: to je popolno protibožje stanje duha.«
»Seveda obstaja tudi v umetnosti. Verjetno še najbolj nazorno, ko se v ogledalu zagledajo različne zgodovinske osebnosti in mitske podobe, ki sta jih polni literarna in likovna zgodovina, najdemo jih lahko celo v glasbi.«
»Privede nas do soočenja z nematerialnimi podobnostmi – prebliskom realnega znotraj vsakodnevnega. Ozvočena telesa tako pridobivajo na svoji živi naredi sama avtoriteti in poliperspektivni haptičnosti.«