»Če sem iskren, za besedila zasedbe Svojat izbiram svoja drugorazredna besedila, ker se mi zdi, da me noben ne razume, kaj se derem na koncertih, tako da tista, ki so mi še posebej pri srcu, shranim za druge priložnosti, kjer se me bolj razume.«
»Elliott Sharp, ameriški kitarist in skladatelj, je od konca sedemdesetih let prejšnjega stoletja ena osrednjih osebnosti avantgardne in eksperimentalne umetniške scene v New Yorku.«
»Ekstravagantni ameriško-turški dvojec Elliott Sharp in Saadet Türköz je unikat v svetu glasbe; njuno muziciranje je zaznamovano z intimnostjo in globokim razumevanjem drug drugega.«
»V svojem delu spaja preteklost in prihodnost, izročilo in sodobnost, sanje in resničnost. Razvila je svojstven glasovni slog: ekspresiven, fizičen, arhaičen in obenem umirjen.«
»Išče razloge za muziciranje. Brezkompromisno drega v aktualni družbeni prostor. Glasba je zanj iskanje, so nepojasnjena vprašanja, pretakanje zamisli, negotove situacije. Kompozicija je improvizacija. Improvizacija mu daje prostor, da odbluzi, da dela napake, da se izgublja in iznajdeva intrigantne rešitve. V improvizaciji težave rojevajo razmisleke in odpirajo nove poti. Pogreša poglobljeno in kompleksno refleksijo.«
»Principi delovanja Kino-Pravde so imeli izjemen vpliv in daljnosežne posledice na razvoj dokumentarnega filma. Iz njih izvira fenomen filma resnice (cinéma vérité), tj. novega revolucionarnega dokumentarnega pristopa s konca 50. let preteklega stoletja. Prav tako pa je vplivalo na vizije neoavantgardnega radikalnega filmskega gibanja Skupine Dzige Vertova pod vodstvom Jean-Luca Godarda na vrhuncu revolucionarnih 60. let. Hkrati pa še danes predstavlja navdih sodobnim angažiranim filmskim praksam v obliki (proti)obzorniških gibanj tako v svetu kakor pri nas.«