»V srednji šoli v Sloveniji sem sanjal o tem, da bi postal filmski režiser. A ker prihajam z obrobja države – z Mosta na Soči – takrat nisem imel niti priložnosti niti mentorjev, ki bi mi to pot omogočili. Namesto tega sem študiral matematiko in računalništvo, a svoje mladostniške ljubezni do filma nisem nikoli popolnoma opustil.«
»Pri akademiji, katere poslanstvo je, da slavi umetnost in inovativnost v filmskem ustvarjanju, smo počaščeni, da lahko priznamo izjemen prispevek letošnjih prejemnikov znanstvenih in tehničnih nagrad.«
»Bilo je izrečenih nekaj kritičnih opozoril, zlasti kar se tiče skrajšanih programov v vrtcih, pa tudi dilem, ki se tičejo obravnave romskih otrok in ranljivih skupin, kot so migranti in drugi.«
»Nihče v tej državi nima čisto zares odgovora na vprašanje, zakaj potrebujemo tako rokohitrsko predmet, ki mu bomo rekli 'Tehnika in digitalne tehnologije', in to v 7. razredu osnovne šole, kjer že obstaja predmet s praktično enakim ali pa zelo podobnim imenom 'Tehnika in tehnologija'.«
»Na eni strani je to zelo smiselno, ker lahko znanje celoviteje oceniš, na drugi strani je pa strah, da bo potem šok s številčnim ocenjevanjem še večji.«
»Marjan Pogačnik je ustvaril unikaten stil s posebnim, popolnoma nadzorovanim načinom izdelave matrice in z načinom tiskanja, ki je bil takrat daleč od uveljavljenih praks umetniške grafike druge polovice 20. stoletja.«
»Naj najprej rečem, da je to bilo to kar šokantno slišati. To nagrado smo prejeli prek Zooma v kanadskem času, kar pomeni, da sem bila ob treh zjutraj vsa zaspana pred Zoomom in nekaj takega slišati bilo lepo, moram reči.«
»Potem ko so Jurija Norštejna imenovali za največjega mojstra tehnike multiplan kolažne animacije, menimo, da je seznamu treba dodati novo ime. Za predstavitev kompleksne zgodbe nas je analogna tehnika v filmu Steakhouse začarala in po našem mnenju odprla novo obdobje multiplan animacije.«
»Zemljevidov se v osnovi ne gleda, ampak se jih bere, namreč to je podatkovni konstrukt, saj vsaka stvar, če govorimo o sodobni kartografiji, zakaj ena stvar tam je, ene pa ni.«
»Ko smo prešli od ročne obdelave zemlje do strojev, ko so v naše domove vstopali telefoni – to je bila revolucija družbe. Ta dediščina je del naše kulture in identitete.«
»Mnogo strojev otroci in odrasli ne poznajo. Ne znajo denimo zavrteti stare telefonske številčnice in občudujejo Morsejevo abecedo.«