»Solistične vloge v baletih Giselle, Trnuljčica, Hrestač, Romeo in Julija, Labodje jezero, Mozartina v koreografiji umetnika svetovnega slovesa Johna Cranka in v operi Catuli Carmina, so pričale o suvereni ekspresivnosti mladega klasičnega plesalca neverjetno čistih linij.«
»Poglobljeno pedagoško raziskovanje baletov in metodike z Nikolajem Beriozovim, ki je tedaj v Stuttgartu vodil baletni ansambel, mu je odstiralo nova znanja in dragocene izkušnje, ki jih je pozneje uporabljal kot baletni pedagog.«
»V teh čudnih, nepredvidljivih časih, ko si vsi želimo, da bi lahko neovirano počeli to, kar najraje delamo, torej ustvarjali tako zase kot za gledalce, nam takšni trenutki predstavljajo pot v normalnost.«
»Potem ko je pogledal balet Smrt v Benetkah v zasedbi HNK Baleta, ko je ta gostoval v Brnu in nato še v Budimpešti, Lizboni ter trenutno odhaja v Sankt Peterburg, je bila odločitev o sodelovanju takojšnja.«
»Gibalne linije provokativne koreografije za osem plesalk so na več mestih 'nalomljene' z ostrimi tolkalnimi gestami in z zasuki, ki dajejo gibanju nepredvidljivo dinamiko, celotna fizična struktura nastopajočih pa tako kulminira v mogočno, skorajda kruto vizualno lepoto, ki gledalcu jemlje dih.«
»Vsi trije projekti so izjemno dinamični in omogočajo plesalcu, da res dosega virtuozne trenutke, ob tem pa tudi uživa. Torej ne samo, da je podrejen disciplini, ki jo zahteva vsak izmed koreografov, ampak se na koncu tudi sam igra s tem.«
»Šola je večkrat spremenila ime in bila podvržena različnim reformam, z vsako se je zaradi varčevanja nekaj odvzelo. Danes se 'borijo za tisto, kar imajo'.«
»Milko Šparemblek je karizmatičen človek in umetnik, ki nas kot ustvarjalce in gledalce zanesljivo in osrečujoče vodi iz labirintov sveta v objem lastnega srca. Lahko se mu spoštljivo poklonimo.«
»Razlika med delom v velikih nemških ali francoskih baletih in majhnim, slovenskim je le v proračunu, a vsa umetnost je prav v tem, da z manj denarja postaviš čudovito predstavo. Zato je zame večji izziv delati tukaj kot v tujini.«