»Vse začne z gibom – z instinktom, ki ga imamo vsi – in ples je gib, izpopolnjen za sporazumevanje. Brezhibna tehnika je pomembna in impresivna, a nazadnje je pomembno le to, kar plesalec z gibom izrazi.«
»Edward Clug kljubuje aktualni pandemiji in dokazuje, da danes ni v krizi kultura, temveč odnos države in družbe do kulture, kar moramo spremeniti.«
»Vse od tega datuma opozarjamo, da imamo v javnih glasbenih šolah enake, če ne celo boljše pogoje za varno izvajanje naše dejavnosti, a na naša opozorila že četrti teden zapored ni nobenega odziva.«
»Kandidati, ki se šolajo v zasebnih šolah, že tri tedne ponovno trenirajo v dvoranah. Njihovi vrstniki, ki so morali za sprejem v javno baletno šolo že kot desetletniki opraviti prvi preizkus nadarjenosti, ki se izobražujejo po izjemno podrobno izdelanem učnem načrtu in jih izobrazba v javnem programu od osnovne preko srednje šole vodi vse do poklica baletnega plesalca, pa trenirajo v svojih sobah.«
»Pomanjkanje fizičnih popravkov učitelja lahko povzroči nepopravljivo škodo učencem – od nepravilne postavitve telesa, napačne uporabe mišic, nepravilnega izvajanja korakov vse do resnih poškodb.«
»Kot solist je odplesal kar 45 najvidnejših vlog klasičnega baleta, s svojo osebnostjo in zakladnico baletnega znanja pa je postavil mejnike in poustvarjalne standarde, ki niso neposredno vplivali zgolj na repertoarni razvoj mariborskega baleta, ampak tudi na razvoj slovenske plesne umetnosti nasploh.«
»Slogovno bogat in zahteven repertoar, predvsem pa vseskozi vrhunska raven opernega in koncertnega poustvarjanja, s katerim navdušuje tako slovensko kot mednarodno občinstvo, opozarja na izjemno kakovost tega pevca.«
»Ljubitelji baleta so cenili njegov izjemen občutek za ravnovesje med pomembnim klasičnim repertoarjem, njegovimi avtorskimi kreacijami in novoklasičnim repertoarjem.«
»Pripravili smo sklop miniatur, ki jih je zdaj 11, iz različnih slogov in področij, od petja, plesa do instrumentalnih skladb. Izbor je bil v glavnem prepuščen samim izvajalcem in umetniško sta ga uredila umetniški vodiji Marko Hribernik in Peter Đorčevski.«
»Največja težava za umetniško hišo, ki upravičuje svoj obstoj s tem, da deluje navzven, da predstavlja svojo dejavnost občinstvu, je, da se ji ta možnost predstavljanja odvzame.«
»V kolektivu, ki ima redno zaposlenih 300 ljudi in še več deset honorarnih sodelavcev, je težko doseči popolno enotnost, vedno se najdejo posamezniki, ki imajo drugačno videnje in vizijo o delovanju hiše. To spoštujem. Uniformiranih umetniških kreacij tudi sam nimam ravno rad.«
»Po izobrazbi sem dramaturg in sem dolgo časa deloval kot praktični dramaturg, kot producent in v mladosti kot tehnični vodja zasebne skupine. Moj način dela je malce drugačen, predvsem zaupam svojima pomočnikoma, ker sta strokovnjaka za področje vodenja opere in baleta.«