»Glavni namen Bralne značke za odrasle kot tudi drugih dejavnosti, ki se ukvarjajo z branjem pri odrasli populaciji, je širjenje bralne kulture, promoviranje kakovostne literature in tudi želja ponuditi knjige, ki bi brez posebne spodbude lahko ostale spregledane.«
»Poudarila bi, da sem ne spadajo le tisti bralci, ki zadostijo merilom za opravljeno bralno značko, torej da izpolnijo poseben obrazec, v katerem navedejo naslove sedmih del s predpisanega seznama, ampak tudi tisti, ki se ne želijo uradno priključiti projektu, so pa veseli bralnih predlogov.«
»Izoblikovala se je skupina bralcev, ki se že vsa leta redno udeležuje Bralne značke za odrasle, številni med njimi pa si zadajo cilj, da preberejo vse knjige s seznama in o njih tudi zapišejo svoje vtise.«
»Na splošno rečeno, so ljudje navadno veseli bralnih predlogov, ni pomemben vir, iz katerega črpajo, lahko so mediji, ljudje iz njihove okolice, revija Bukla ali pa naša Bralna značka za odrasle.«
»Kot je Trubar v svojih prvih knjigah želel širiti bralno kulturo med prebivalstvom, ki si v resnici slovenskega branja sploh ni želelo, smo tudi danes pred izzivom ohraniti bralno kulturo v nasprotju s kulturo hitrih informacij.«
»Domislila se je številnih projektov za mlade, prav vsi pa izhajajo iz ljubezni do književnosti in zavedanja, da je knjiga tlakovala pot slovenstvu do države.«
»namenjena vsem, ki so 60 let gradili Bralno značko: sedanjemu in preteklim programskim odborom, mentorjem branja, sodelavcem, prijateljem in podpornikom – njihovi vztrajnosti, predanosti in trdemu delu, predvsem pa njihovi ljubezni do bralcev, branja, literature«
»Vendar vemo, da za stvari, ki so nam drage, vedno najdemo čas. To privzgajanje, da najde mlad človek čas za knjigo, se nam zdi eden vodilnih vzgibov tega projekta.«
»Ljudje vedno manj beremo in kupujemo knjige, po drugi strani pa vedno več zahajamo v knjižnice, kar pomeni, da nam ustreza knjižnica kot prostor. Knjižničarji moramo izkoristiti to priložnost in ljudi navdušiti, da bi čim več brali.«
»Za nas je zelo pomembno, da imamo podporo visokih državnih ustanov, kar pomeni, da je država po dolgem času vendarle prepoznala, da je branje zelo pomembno.«
»Obstajajo nesprejemljive razlike v dosežkih otrok, očitno bo treba razmisliti, s kakšnimi ukrepi bomo zagotovili, da bodo imeli vsi otroci možnost priti do enako kakovostne izobrazbe, politika ne more reči, to je nekaj, kar lahko odložimo še za dve, tri, pet let.«