»Da ne bodo samo 'skrolali' po internetu in brali članke na Wikipediji. Pomislite nase, koliko krat preberemo članek na Wikipediji ali v drugih medijih in ali si ga potem zapomnimo?«
»Nekatere države so morda prehitro šle v to digitalizacijo. Izkazalo pa se je, da to ni dobro, ker so bili potem rezultati na mednarodnih preizkusih znanja slabši.«
»Raziskave kažejo, da si bolje zapomnimo, če se učimo iz fizičnih knjig, da imamo veliko boljšo časovno predstavo. Tako da ne, ne opuščamo fizičnih knjig, želimo potegniti najboljše iz obeh svetov.«
»Vedno več storitev je digitalnih. Pričakujemo, da jih bodo ljudje tudi uporabljali digitalno, zavedamo pa se, da marsikdo še nima ustreznih digitalnih znanj in kompetenc.«
»Zato smo si želeli imeti takšne točke, kjer bodo svetovalci na voljo vsem, ki bodo imeli kakršno koli težavo ali bodo potrebovali pomoč.«
»Tudi nekdo, ki morda je digitalno pismen, a ne ve točno, kako lahko reši določeno zadevo, naj pride sem in mu bodo pomagali.«
»Tudi ti potrebujejo digitalno pismenost. Vsi moramo težiti k temu, da razmišljamo o brezpapirnem poslovanju, ki se v tem trenutku zdi še nedosegljivo, a vendarle obstajajo vsa orodja in mehanizmi, da to dosežemo.«
»Digitalizacija in te rešitve približujejo pravosodne storitve državljanom. Za to, da lahko do teh storitev na lažji način dostopajo, pa tudi hitreje in učinkoviteje.«
»Ali smo pripravljeni posesti svoje otroke na avtomobil digitalizacije brez poznavanja cestnoprometnih predpisov, brez varnostnega pasu, brez znakov in dobre infrastrukture? Za vožnjo avtomobila vsak potrebuje izpit in varen, registriran avtomobil. Za vožnjo življenja, ki bo digitalna, pa ne bi vložili tistega malo napora in nekaj ur izobraževalnega procesa za svoje naslednike?«
»Sistema bosta zelo dobro živela drug ob drugem. Ljubljana je namreč zelo turistično mesto in prestolnica države. Tukaj imamo zelo veliko fluktuacijo ljudi, ki niso prebivalci Ljubljane. Za te ljudi bo uporaba javnega potniškega prometa bistveno olajšana.«
»Ultimativni cilj vsakega izmed nas je narediti storitve dostopne, dati ljudem možnost izbire. S sodelovanjem pri tem projektu želimo pokazati, da nismo tukaj, da zadržimo obstoječe stanje, temveč da ponujamo nove storitve.«
»Na voljo je ogromno podatkov, ki se uporabljajo za obračune – te podatke je treba 'vrniti' zdravnikom in zdravstvenemu kadru, da lahko na njihovi podlagi sprejemajo odločitve v dobro bolnika.«
»Podjetja s stotimi zaposlenimi ne moreš ustvariti v enem mesecu, treba jih je nekako zaposliti, pridobiti, naučiti.«
»Računa, da bo v treh do petih letih podjetje imelo dovolj kadra in kompetenc, da bo lahko 'prešlo na centralne sisteme'.«
»Če posameznik nima lastnega elektronskega naslova in mobilne številke, lahko za registracijo v portal Iris portal pooblasti drugo osebo. V tem primeru pooblaščena oseba opravi sam postopek registracije, posameznik pa podpiše pooblastilo, kar pride največkrat v poštev predvsem pri starejših osebah in otrocih.«