»Od tega gorskega javorja 260 kubičnih metrov, macesna 50 kubičnih metrov, smreke 80 kubičnih metrov, doba 80 kubičnih metrov, gradna 60 kubičnih metrov. Zelo ponosni smo na ponudbo črnega oreha in črnega topola.«
»Nujno je vrniti sokola prav tja, od koder je prišel ... Bil je last Henrika VIII., [ki je] ukazal, da jih več izdelajo za svojo novo ženo, vendar je kmalu za tem ukazal tudi, naj jih odstranijo. Lahko da so jih odstranjevali dobesedno takrat, ko so Anne Boleyn odrezali glavo.«
»Poskušal je izpodriniti papeževo avtoriteto in se je promoviral kot nekakšen cesar, ne le kot kralj. Henry in Anne sta se zelo potrudila za nekakšen piarovski podvig. Dekoracija Hampton Courta je bila povezana z njunimi ambicijami in kljubovanjem papežu.«
»Ironija je v tem, da je Anne Boleyn najbolj priljubljena od šestih žena in je verjetno tista z najmanj preživelimi dokazi ... Ker jo je Henry izbrisal. Res zanimivo je, da je ptico nekdo očitno želel shraniti za potomce. Torej je verjetno podpiral Anne.«
»Niso vsi primerki sokola popolnoma taki kot ta, ampak so podobni. To je kronani sokol. Fascinantno je, ker je bila takšna vsa dekorativna shema, preden je Anne dejansko postala kraljica. Toda takrat, ko sta imela s Henryjem ambicijo, da bo vsak hip postala kraljica. Tako so se lotili dela, zavzeto okrasili Hampton Court, pripravljeni na ta veličastni dan. Seveda je šlo vse precej narobe.«
»Delo iz leta 1959, visoko skoraj dva metra, je izjemno impresiven primer Picassovih dosežkov v tem pomembnem obdobju njegovega ustvarjanja.«
»V Modeni je prvič razstavljal na mednarodni ravni, hkrati pa se je spoprijemal z lastno identiteto temnopoltega Američana.«
»Da pa se to zgodi le leto dni po prelomni prodaji Botticellijevega mladeniča s tondom, je fenomen, ki se zgodi enkrat v generaciji.«
»Ta izjemna slika priča o tem, zakaj je Botticelli tako očarljiv umetnik: drzen vizualni slog v kombinaciji z izjemno človeškim pristopom k portretirancu.«
»Z upodobitvijo precej težke in mračne teme Kristusa po njegovem mučenju je Botticelli ustvaril zelo kompleksen in ganljiv portret, ki je brezčasen.«
»Njegova dela upodabljajo teme, ki so mu bile blizu: boksanje, državljanske pravice, religija, svetovni mir in humanitarnost.«
»Ko dejansko govoriš o zgodovini ter dodaš čustva in srečo, ki jih je medvedek Pu čez leta prinesel generacijam otrok in odraslih, je to težko oceniti.«