»Zdaj, ko si v disciplinarnih koreografijah po mestnih ulicah znamo utelesiti delček svobode, kakor da bi udejanjali užitek v inventivnih plesnih partiturah, so nemara izpolnjeni pogoji, da lažje razumemo, kdo ali kaj so resnični ojačevalci naših glasov.«
»To se tradicionalno povezuje z eksperimenti umetniških gibanj zgodovinskih avantgard, na primer dadaistov, ter s plesnimi eksperimenti nemške plesne umetnice Valeske Gert, ameriških postmodernih koreografinj in koreografov ter avstrijskih akcionistov.«
»Vsak pošten filmski festival, je do letošnjega leta zasledoval temeljne principe organizacije odličnega filmskega festivala: kvaliteta projekcije v kinodvorani, gostoljubje do avtorjev in avtoric na festivalu prikazanih filmov in pestre spremljevalne aktivnosti. S pandemijo določena spletna inačica festivala ničesar od tega ne omogoča in zato je leto 2020 tudi leto učenja.«
»Zato je bolj kot kadar koli pomembno odkrivati sporočila avtorskih animiranih filmov. Želimo si živeti v humanem, pravičnem in solidarnem svetu in obsojamo avtokratske neoliberalne poskuse podrejanja družbe.«
»Festival bo na eni strani slovensko glasbeno kulturo postavil na svetovni oder, na drugi pa bo slovenskim pevkam in pevcem ter vsem, ki jih zanima zborovska glasba, ponudil priložnost, da pridejo do novih znanj in uživajo v največjem evropskem zborovskem festivalu.«
»Kot 'pozitivno plat' trenutne situacije pa je omenila, da so zaradi zdajšnje zdravstvene situacije uspeli pridobiti nekatera imena, ki jih je v običajnih okoliščinah težko pritegniti k sodelovanju.«
»StopTrik gradi na ideji, da festivalsko druženje pomeni poglobljeno razpravo, izmenjavo stališč o funkciji in estetiki umetnosti ter splošnejšo razpravo o pojavih in usmeritvah sodobnega družbenega in političnega okolja.«
»V Manifestu A-Z (Animacija kot orožje) je Ushev imenoval najbolj nevarne družbene grožnje oz. antivrednote in drzno (morda tudi naivno) trdil, da jih lahko umetnost animacije premaga.«
»Kljub zagatam in novim izzivom organizatorjev kulturnih dogodkov ter dodatnemu delu pri iskanju možnosti za izvedbo zastavljenih programov in vsebin, še posebej tistih, vezanih na goste in umetnike iz tujine, festival Tinta ostaja zavezan svojemu poslanstvu.«
»Tudi letos festival namenja pozornost tako predstavitvi aktualne domače stripovske produkcije, kot izmenjavi ter medsebojnemu spoznavanju mednarodnih in slovenskih stripovskih ustvarjalcev ter stiku med ustvarjalci in občinstvom, četudi z nekaj distance in ob upoštevanju vseh opozorilnih zapovedi. Prav srečanja v živo, izmenjava izkušenj in znanja v obliki delavnic in predavanj ter širjenje navdušenja ob dosežkih stripovske umetnosti so temelj festivala.«
»Ker strip primarno vendarle živi v knjižni obliki, pričakujemo, da bomo s promocijo kakovostnih slovenskih izvirnih in prevedenih stripovskih izdaj, ki zajemajo širok spekter tematik in zvrsti, bralce različnih starosti in okusov spodbudili, da večkrat posežejo po stripih ter na ta način podprejo tako njihove ustvarjalce kot založnike.«