»Priprave so seveda precej drugačne kot običajno, gledališča so zaprta ne le v Sloveniji, pač pa tudi v številnih drugih evropskih državah.«
»Selekcija poteka v razmerah, ki so bistveno drugačne, vendar to velja tudi za produkcijo predstav. Prilagodili se bomo, tudi mi delimo usodo slovenskega in evropskega gledališča.«
»Letošnji festival Hokus Pokus ima preprost cilj: slaviti povezavo obeh področij in s konkretnimi znanji povezovanja znanosti in umetnosti opolnomočiti učitelje in učiteljice pri njihovem ustvarjalnem delu.«
»V predstavi, katere estetika je surova, eksperimentalna in polna napak, se umetniki poigravajo s kapitalistično realnostjo, hkrati pa s fiktivno postapokaliptično prihodnostjo, ki lahko na odru obstajata sočasno.«
»S festivalom želimo na neki način kljubovati trenutni nepredvidljivi situaciji, zato vabljeni v ta (p)osebni svet umetnosti, ki vsebuje veliko znanega, vselej pa nam razpira nove horizonte in pušča čar neodkritega. Verjamemo, da smo tudi v koronarazmerah 21. izvedbe festivala Pixxelpoint pripravili zanimiv in pester program.«
»Film Siniše Gačiča Hči Camorre vsebuje vse bistvene elemente najboljšega filma – odličnega glavnega junaka, močna čustva, fantastično dostopnost protagonistov, jasen potek zgodbe, brezhiben vizualni pristop in filmsko montažo, narejeno z občutkom. Režiserju je uspelo vse te elemente povezati v močno, skladno, univerzalno, obzervacijsko filmsko izkušnjo, ki navdušuje občinstvo.«
»Družina iz Sirije si goreče želi ostati in živeti v Sloveniji, otroci pa iti v šolo. Zvedava soseda spodbudi spoznavanje s prišleki. Brez zgodovinskih in geopolitičnih dram in razlik si med seboj izmenjujejo izkušnje, običaje, kulinarične recepte, slovenske in sirske, ter čustvene dileme in krize, ki so jih prestali v preteklih desetletjih. Najmlajša generacija komunicira brez predsodkov in svobodno. Zgrajeno prijateljstvo je iskreno. Film izžareva optimizem, zaradi česar je edinstven.«
»Ko sem naredil poskusne fotografije in jih kazal Stefanu, se mu je zdelo, da bi bilo najbolje zadržati te prizore, čeprav ima raje razkadrirane filme, akcijske prizore. Ko sem začel komplicirati, mi je ves čas govoril: 'Za to, kar ti potrebuješ za ta film, so ti dolgi nepremični kadri čisto v redu.'«
»Čeprav nas žalosti, da se moramo posloviti od ravno uveljavljajočega se festivala, si želimo z zadnjim festivalom izboriti tudi zadnji prostor za sodobno slovensko dramatiko«
»V razmerah in okoliščinah, ko se je zaradi pandemije politika pretvorila v koreografinjo, smo se na CoFestivalu odločili ples nastaviti 'naglas'. Zelo naglas.«