»V slovenskem gledališču je družbena kritika vse prevečkrat omejena na resnobno podajanje fatalističnih podatkov z atmosfero konca sveta; Realisti pa se jemljejo ravno prav resno, da so kljub ostrim bodicam v prvi vrsti še vedno predvsem smešna, v vseh pogledih nadrealistično izvirna slovenska komedija.«
»Cela organizacija je namreč postavljena na nekaj prostovoljcih in številnih umetnikih, ki se takih dogodkov 'na slepo' v vedno večjem številu udeležijo zaradi podobnega razloga kot gostje.«
»Tega področja v vseh letih samostojne Slovenije nismo uspeli institucionalizirati, kar pomeni, da ne obstaja organizacijska oblika ali telo, ki bi skrbela za njegov razvoj in dostopnost. To je bil tudi eden izmed razlogov, zakaj smo zlasti nevladne producente s področja sodobnega plesa prosili, da naj del svojih izvrstnih produkcij preoblikujejo, premislijo na način, da bi jih približali tudi mlajšemu občinstvu. Tako rekoč vsi producenti, ki smo jih povabili k sodelovanju, so nam prisluhnili.«