»Ne dam vedno sola prvi violini ali solo violi, ampak imajo kratke sole vsi po vrsti, tudi dvanajsta violina, sedma viola, sedmi violončelo in sem se igrala s tem individualizmom v orkestru, nisem šla samo po postavljeni hierarhiji, ki jo poznamo, in vključila tiste glasbenike, ki so pri standardnih delih bolj v ozadju.«
»Člani žirije smo pri svojih odločitvah upoštevali prepričljivost in kakovost izvedbe, glasbeni izraz in domiselnost, glede na to, da gre za šanson, pa smo bili še posebej pozorni pri branju in poslušanju besedil ter na skupno učinkovanje posameznega prijavljenega dela.«
»Po končanem izboru smo bili žiranti tudi enotni v želji, da bi nekatera dela, ki sicer niso sprejeta na festival, na kak drug način vendarle prišla do javnosti.«
»V projektu, ki je bil v zadnjem letu predstavljen na več koncertih, je združil svoje avtorstvo z mlajšo in srednjo generacijo izvrstnih glasbenih virtuozov in improvizatorjev, ki so se že uveljavili kot solisti ali/in avtorji.«
»Tako nastaja glasba, ki navdušuje z značilno Brizanijevo glasbeno iskrenostjo, ki izhaja iz romske tradicije, tokrat sloneče predvsem na improvizaciji flamenka, obogateni z elementi džeza, ter jo oblikuje in karakterizira umetniški individualizmem sodelujočih glasbenikov. Vsekakor pomembna obogatitev slovenske glasbene ustvarjalnosti.«
»Razstavo spremlja glasba skladatelja Simona Skalarja, s katerim Gayatri Horvat sodeluje pri svojem že prepoznavnem ustvarjalnem izrazu slikovno-glasbenega opusa.«
»Sama zelo veliko komponiram, ker je to zame zelo pomembno – da lahko igram in izražam stvari, ki jih drugi umetniki z že obstoječimi kompozicijami ne morejo.«
»Takoj po začetku epidemije smo aprila 2020 začeli izvajati koncerte v Komornem studiu in poslušalcem omogočili redko glasbeno izkušnjo muziciranja iz radijskega studia kot koncertne dvorane, z radijskimi komornimi koncerti in pogovori z glasbenimi umetniki nadaljujemo tudi v letu 2023, ko bomo pripravili šest izbranih koncertov v Komornem studiu.«